Nu heb ik zojuist mijn nieuwe videokaart binnegekregen. Wel te verstaan een MSI 6950 TF III en een setje van 4gb RAM. Ik deze er net ingezet. Alles geinstalleerd etc. Wat blijkt nu? Wanneer ik 'start' open, en ik blader door mijn programma's heen, of ik type wat in de zoek balk, dan zie ik allemaal pixels dansen door mn scherm heen. Alleen als ik mijn muis heen en weer beweeg, of als ik wat type. Als ik niets doe gebeurt er ook niets. Het lokaliseert zit wel echt in het start kader. Hetzelfde heb ik in msn als ik met iemand aan het chatten ben. En op sommige internet sites. Het zit dus niet door m'n hele beeld heen verspreid. Maar echt in het geen wat ik aan het gebruiken ben. Nu zal het vast en zeker met mijn videokaart te maken hebben, maar wat precies is de vraag? Ik heb de videokaart er al een keertje opnieuw ingestoken en de nieuwste driver geinstalleerd. maar helaas... Hieronder trouwens een plaatje van het fenoneem:
Soms is het er helemaal niet, maar zodra ik met mijn muis langs de programma icoontjes ga, dan *floep* springen ze er weer in.
Soms is het er helemaal niet, maar zodra ik met mijn muis langs de programma icoontjes ga, dan *floep* springen ze er weer in.
[Voor 4% gewijzigd door Pablo11392 op 21-06-2011 20:57]
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150-HD3P | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | Corsair RM550x | Samsung 850 EVO 250GB | NZXT S340