Welke digitale camera voor 120-150 Euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Een familie lid van mij is de 27e jarig en zijn wens is een digitale camera(tje). Ik heb zelf niet veel verstand van camera`s dus vroeg ik mij af welke digitale camera jullie mij aanraden te kopen voor een 12 jarig jongetje. De camera moet het liefst niet duurder zijn dan 150Euro. Het leek mij persoonlijk leuk dat hij relatief veel optische zoom heeft. Digitale zoom heb je niet zo veel aan naar mij idee.
Alvast bedankt!

Gijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier is een heel discussietopic over: Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3. Begin daar eens en lees wat reviews :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkje naar compact-camera`s onder de 150 euro: http://tweakers.net/price...2TClWsopWMjcAmmZqbKwUWwsA
Lees wat reviews, kijk naar specs en als je er niet uitkomt kijk in het forum die de vorige poster had aangegeven en stel daar je vraag.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:12
Inderdaad, met de info uit de bovenste twee posts kom je al een heel eind op je zoektocht. Mocht je daarna nog vragen hebben dan kan je in Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3 een vraag stellen. Vermeld dan ook tussen welke modellen je twijfelt en waarom.
Veel succes, dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.