Toon posts:

Dungeon siege 2

Pagina: 1
Acties:

• Anoniem: 52038
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik zie iedereen in het dungeon siege 3 topic zeggen dat het niet helemaal is wat ze hadden verwacht en dat dungeon siege 2 een stuk beter was. nu heb ik alleen dungeon siege 1 gespeeld en vond dat wel wat. maar nu zit ik dus te denken aan dungeon siege 2. ik hoef niet persee de allernieuwste games te spelen dus dit zou wel moeten lukken.

\vraag is meer of het allemaal op een modern systeem (win 7 64 bits) kan draaien en ook in neen resolutie van 1440 * 900?

zat net te zoeken maar kon het niet echt vinden.

nog meer mensen die zijn begonnen met dungeon siege 2?

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-05 21:37
volgens mij kan DS2 geen 1440x900 standaard ingesteld worden, maar lees op internet dat het wel mogelijk is om handmatig de resolutie in te stellen

edit: How to use target-line parameters to customize Dungeon Siege II

[Voor 30% gewijzigd door Dalyxia op 21-06-2011 20:54]

Anoniem: 391220

Ik heb hier wel wat problemen mee gehad. Maar je moet dan gewoon bij de shortcut van DS2 op propperties en dan moet je gewoon effe de compibaliteit instellingen naar XP zetten (of lager). Als het goed is zal die dan soepel draaien.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Het is een spel van 6 jaar oud dat moet makkelijk gedraaid kunnen worden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-05 16:34

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik weet nog wel dat ik dit toen in naar een Vista machine ging (64bits) ik het als admin moest draaien. Het spel ondersteunde eerst geen 1680x1050, maar met de expansion en updates opeens wel. Maar zo ver ik weet kon je alleen 16:10 of 4:3 spelen, maar zoals hier boven beschreven staat kan je dus vanalles aan de commandline toevoegen. Ik heb dat toen ook gedaan en de graphics zagen er zeer goed uit na alles in de nvidia controll panel omhoog gegooid te hebben voor die game. (geen idee hoe het met ATI zit, had ik toen niet)

Je kan er prima plezier mee hebben, ik heb het 2 maal helemaal doorgespeeld, eigenlijk jammer dat ik m'n schijfjes kwijt ben, vergeten wie hem heeft geleend. Leuke gameplay mechanismen, volgens mij speelde het prettiger dan deel 1. (welke ook gaaf was)

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Erg leuk spel inderdaad en draaide bij mij prima onder windows 7 (64bit).

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zelfs de eerste Dungeon Siege kun je (op de eerste schermen na, zoals de karakterselectie; want die zijn volgens mij hardgecodeerd voor een resolutie van ongeveer 800x600) nog steeds prima op 1920x1200 spelen :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-03 09:39
Ik heb ff voor je gekeken... (ik speel Dungeon Siege 2 nog regelmatig) :) Vanaf de release tot op heden!

De maximale instelling is: 1280x1024x32bits (dat is DS2 versie 2.2)

Misschien kun je met de Expansie (Broken World) wel hoger qua resolutie. Ik heb deze echter niet geïnstalleerd (ben onlangs opnieuw begonnen en pas zodra ik het reguliere spel op alle levels heb uitgespeeld... mag die erop). ;)

Als iemand een keer multiplayer wil spelen over Hamachi ofzo... Ik hou me aanbevolen (een DM m.b.t. DS2 mag altijd). ;)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee