Ellow,
Ik wil graag mijn achternaam als domein hebben. Echter is deze al bezet.
Ik heb hierop geprobeerd contact op te nemen met de huidige eigenenaar, gezien er op het domein geen site of iets draait. Ik heb geprobeert contact op te nemen via de gegevens die ik kon vinden via een WHOIS, maar daar krijg ik geen reactie op. Ik heb het hosting bedrijf gebeld, maar die doen heel raar, en willen ook alleen maar een mailtje sturen naar de eigenaar van het domein. Ik heb al eens gekeken wat er precies voor een eigenaar aan vast zit, en dan kom ik bij 1 of andere automatiek zaak uit in Amsterdam.
Verloopt zon domein niet? Wat kan ik nog proberen. Het gaat om zurburg.nl
tips zijn welkom!
hier de WHOIS:
Ik wil graag mijn achternaam als domein hebben. Echter is deze al bezet.
Ik heb hierop geprobeerd contact op te nemen met de huidige eigenenaar, gezien er op het domein geen site of iets draait. Ik heb geprobeert contact op te nemen via de gegevens die ik kon vinden via een WHOIS, maar daar krijg ik geen reactie op. Ik heb het hosting bedrijf gebeld, maar die doen heel raar, en willen ook alleen maar een mailtje sturen naar de eigenaar van het domein. Ik heb al eens gekeken wat er precies voor een eigenaar aan vast zit, en dan kom ik bij 1 of andere automatiek zaak uit in Amsterdam.
Verloopt zon domein niet? Wat kan ik nog proberen. Het gaat om zurburg.nl
tips zijn welkom!
hier de WHOIS:
Meer informatie over de Whois
Domeinnaam zurburg.nl
Status actief
Houder Automatiek Constantijn v.o.f.
Administratieve contactpersoon postmaster@ben-events.nl
Registrar NL Hosting Internet Solutions bv
Kerkstraat 1
6669DA DODEWAARD
Nederland