Toon posts:

Xbox 360 controller trilt te zacht (vrijwel niet)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Tii
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09-2018
Hallo

Ik heb gisteren een zwarte xbox360 controller gekocht, toen ik ging gamen merkte ik meteen dat de controller niet trilt. Toen ik ging testen met andere spellen merkte ik dat hij nog wel trilt, maar veel te zacht.
Als ik mijn oude controller aansluit trilt het wel goed.

Nu ben ik terug naar de winkel gegaan en heb ik een nieuwe gekregen, thuis aangekomen heb ik gemerkt dat ook deze te zacht tot niet trilt. Erg vervelend dus.

Het lijkt mij niet dat de kleur van de controller invloed heeft op de trilfunctie, maar wat is het dan wel?

Kan iemand mij verder helpen?

• Anoniem: 393864
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Vibratie inschakelen:
Druk op de Guide-knop op de controller.
Selecteer Settings (Instellingen) en selecteer Preferences (Voorkeuren).
Selecteer Vibration (Vibratie).
Controleer of Enable Vibration (Vibratie inschakelen) is geselecteerd.

Als de controller nog steeds niet trilt, maakt u verbinding met Xbox LIVE en werkt u de consolesoftware bij als dit wordt gevraagd.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Te zwakke batterijen? Zodra de pep op is wordt als eerste 'bespaard' op de trilfunctie. Al eens nieuwe/volle batterijen geprobeerd?

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

En hoe oud is je controller?

An  a day keeps the doctor away.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 16:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Eerste zin is dat ie een nieuwe controller heeft gekocht gisteren ;)

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:01

F.West98

Alweer 14 jaar hier

apNia schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:59:
Eerste zin is dat ie een nieuwe controller heeft gekocht gisteren ;)
en daarna een nieuwe heeft gekregen :P

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Oww, sorry* :$
Dan moet het aan je batterijen liggen, of je Xbox is niet goed :P
Maar dat denk ik niet. ;)

Probeer andere batterijen, en ga anders bellen met MicroSoft. :)

An  a day keeps the doctor away.

• Tii
Andere batterijen had ik ook al geprobeerd, mijn oude controller trilt wel goed op diezelfde batterijen.

Vibratie staat wel aan, zoals ik zei trilt hij wel, alleen veel te zacht, waardoor het bij sommige spellen niet te voelen is. Ik had ook niet verwacht dat het ontbreken van trillen zo erg merkbaar zou zijn :p

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 15:45
Probeer em anders eens op een pc, kijken of dat verschil maakt ?

• Tii
Ik heb geen spellen o.i.d. op de PC dus niks waarmee ik het kan vergelijken/testen.

• Anoniem: 393864
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Tii schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:48:
Ik heb geen spellen o.i.d. op de PC dus niks waarmee ik het kan vergelijken/testen.
Dan pluk je even een gratis game van internet?

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Anoniem: 393864 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:39:
[...]

Dan pluk je even een gratis game van internet?
Dan moet ie natuurlijk ook die wireless receiver for windows hebben. Aangezien TS de batterijen ook in zijn wel goed trillende controller heeft geprobeerd, ga ik er niet vanuit dat het om een wired controller gaat.

• Tii
Vriend van mij heeft die receiver wel, dus daar kan ik hem testen. Ik heb Microsoft al aan de telefoon gehad, een of andere dude die er zeven had getest die alle 7 goed werkten. Wat volgens hem betekende dat die van mij goed is.

Ik had niet zo veel tijd dus morgen maar nog een keer bellen, want dat hij er 7 heeft die even hard trillen betekend alleen maar dat die van mij wel stuk is.

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:03

TheAshcat

Death from Above

Zo te horen heb je gewoon een defecte controller. Probeer hem even om te ruilen in de winkel.

• Tii
Ja dat had ik dus al gedaan, vriend van mij had ook een controller gekocht, hij gaat hem morgen testen.

Als die ook niet goed werkt ga ik toch denken aan een productiefout.

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-05 14:41
Ja, stuur hem terug naar de winkel. Maar je hebt geen fabrieksgarantie als ik het goed heb.

That's it, I'm done.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Move HSA -> SPV
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee