Voor op mijn slaampkamer, zo'n 4 bij 4 meter groot ben ik opzoek naar een audiosetje, nu gebruik ik gewoon creative computer speakers, maar nu wil ik graag wat beter geluid en geluid dat niet alleen voor me staat, dus bij mijn computer.
Is het slim om hier een 5.1 setje voor aan te schaffen, ik heb al enkele leuke zien staan, maar ik heb geen TV, wil het dus alleen gebruiken voor muziek. Het lijkt me wel leuk als ik dan in elke hoek een speaker kan plaatsen, maar is dit wel iets?
Of is het slimmer om een 2.1 setje te nemen of 2 losse speakers met een losse receiver?
Ik wil het setje graag aansluiten op mijn computergeluidskaart en het zou fijn zijn als er een FM tuner in zit.
Ik heb een budget van €200,- maar dat hoeft niet persee bereikt te worden.
Heeft er iemand een goed advies voor me?
Bedankt vast!
Is het slim om hier een 5.1 setje voor aan te schaffen, ik heb al enkele leuke zien staan, maar ik heb geen TV, wil het dus alleen gebruiken voor muziek. Het lijkt me wel leuk als ik dan in elke hoek een speaker kan plaatsen, maar is dit wel iets?
Of is het slimmer om een 2.1 setje te nemen of 2 losse speakers met een losse receiver?
Ik wil het setje graag aansluiten op mijn computergeluidskaart en het zou fijn zijn als er een FM tuner in zit.
Ik heb een budget van €200,- maar dat hoeft niet persee bereikt te worden.
Heeft er iemand een goed advies voor me?
Bedankt vast!
[Voor 4% gewijzigd door detim op 21-06-2011 15:47]