Anoniem: 411757

Topicstarter
hallo ik heb deze gsm gekocht maar ben helemaal niet goed in het handelen ermee:)
kan ik gps gebruiken zonder internet?
kan ik door gewoon mijn gsm aan mijn computer te verbinden er androids op zetten zo ja hoe?
alvast bedankt!
marthe

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:01

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ja, GPS gaat niet via internet.

Wat bedoel je met 'androids er op zetten'? Android is het besturingssysteem, dat staat er al op ;)

Verder is er een topic over de Gio, wellicht dat ze je daar beter kunnen helpen: Samsung Galaxy Gio (S5660)

Rail Away!

Anoniem: 411757

Topicstarter
haha ik bedoel dus applications :) hoe zet ik die er op gaat dat ook via computer en die dan aansluiten met de gsm of moet je op internet gaan met je gsm?

vreemd want als ik het gps systeem probeer lukt het niet..

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-04 08:57

pathfinder2k

is hier...

Anoniem: 411757 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:05:
haha ik bedoel dus applications :) hoe zet ik die er op gaat dat ook via computer en die dan aansluiten met de gsm of moet je op internet gaan met je gsm?

vreemd want als ik het gps systeem probeer lukt het niet..
Zoals eerder gezegd --> Samsung Galaxy Gio (S5660)
En apps vind je in de market... maar misschien zelf wat meer uitzoeken --> http://www.portablegear.n...g-galaxy-gio&Downloaden=1

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort dingen zijn wel erg basic. Ik geloof niet dat je zelf al gezocht hebt, want bijvoorbeeld met de handleiding of Google moet je al een heel eind kunnen komen. Probeer dat dus eerst eens, want we verwachten op GoT dat je eigen inzet en initiatief toont.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee