• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 13:31
Wellicht zijn mijn google vaardigheden wat uitgesleten maar ik kan geen goede app vinden voor wandel navigatie buiten de steden en verharde wegen. Ik kom wat dingen tegen zoals oruxmaps maar dat begint al met

OruxMaps is a map viewer. It can work in two modes: online with google, microsoft, yandex,... maps, and offline, with calibrated maps for OruxMaps

Nou herinner ik me kaart calibratie nog uit de tijden met oziexplorer op de ppc en daar werd je niet heel vrolijk van.

In google kom ik wel heel regelmatig garmin produkten tegen maar die lijken weer niet voor android geschikt te zijn.

Iemand hier ervaring met een oplossing die wel werkt?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Dwar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-06 10:53
Voor nederland zijn er prima oruxmaps kaarten. Een programma dat goed met ozf2/3 of garmin kaarten overweg kan heb ik ook nog niet gevonden.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 13:31
Enige hint waar te vinden? Wat ik zo vind is de open streetmaps. Of moet ik dan het warez circuit in?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ikzelf gebruik rmaps voor fietsen en wandelen. Dat is ook een mapviewer, maar met behulp van mobile atlas creator maak een een offline map van bijvoorbeeld google maps. Gaat prima.
GPX met routes is eenvoudig te downloaden vanaf diverse websites en te importeren in Rmaps.

Je krijgt wel geen aanwijzingen, maar kan wel eenvoudig "het lijntje volgen".

[Voor 13% gewijzigd door djiedjee op 21-06-2011 21:26]

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb laatst eens voor een speurtocht in het bos ViewRanger gebruikt. Die werkt met Openstreetmap en Opencyclemap kaarten, en er is een demoversie van 15 dagen. Ook kan je er topografische kaarten voor aanschaffen.
Best een handig systeem, al heb ik er nog niet heel veel mee gedaan.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee