Toon posts:

PCH-200 - Speling op aansluiting stroom

Pagina: 1
Acties:

• gmick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05-2017
Hallo

Onlangs heb ik een PCH-200 aangeschaft. Tot mijn verbazing zit er nogal wat speling op het punt waar de stekker voor de stroom het apparaat binnengaat.
Tot nu toe heb ik niet kunnen ontdekken of dit tot uitval van het apparaat kan leiden.

Wat vinden jullie hiervan?

Tx.
Zie het filmpje in mijn dropbox (niet meer -link verwijdert)

[Voor 10% gewijzigd door gmick op 28-06-2011 06:13. Reden: Movie in dropbox verwijdert]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat is waarschijnlijk speling, doordat het plastic niet helemaal vastgedrukt/klem zit.

Als het apparaat op 1 plaats staat, zou ik me er geen zorgen over maken. Ik heb hier een UPS staan met exact dezelfde speling.

Ga je `m veel meenemen naar filmmarathons (ofzo), dan zou ik het even aankijken en eventueel omruilen ( met als argument, dat je `m als portable mediacenter gebruikt en je op deze wijze geen optimaal gebruik van het 'portable' kunt maken). :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• gmick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05-2017
Thanks. De pch blijft op 1 plek staan. :)

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:37
De PCH-200 is ook niet echt mobiel... Dan had je ook beter de PCH A110 ofzo kunnen nemen.

Gebruikt iemand trouwens die nieuwe UI dat je het in 3D ziet al die films? Ik persoonlijk eigenlijk niet. Bladeren gaat een stuk sneller in de ouderwetse manier.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:57

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Nieuwe UI? Ik ben toch een behoorlijk actieve gebruiker (check het C-200 topic maar ;) ), maar ik heb nog niks gezien van een nieuwe UI. Ze zijn wel bezig met NMJ v2, maar die zit nog in beta.

@TS
Het chassisdeel lijkt inderdaad wat los te zitten, maar dit kan geen kwaad. Normaal wordt dit met een schroef geborgen, maar Syabas heeft dat om de één of andere reden niet gedaan. Dit kan verder geen kwaad en je trekt dat chassisdeel er echt niet zomaar uit.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee