Toon posts:

[Advies gevraagd] Prijsstelling IP4 t.o.v. Samsung Glxy S 2

Pagina: 1
Acties:

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:25
Ik heb een iphone4 16 GB, zwart. Deze is krasvrij, 7 maanden oud met bon en alle toebehoren.
Omdat ik een beetje ben uitgekeken op IOS wil ik graag terug naar Android. Mijn oog is dan ook gevallen op de Samsung Galaxy S 2.

Mijn idee is dan ook om mijn toestel via de V&A te ruilen voor een nieuwe SGS2. Mijn vraag is of dit realtisch is, of zou zelfs de tegenpartij nog geld moeten bijleggen? Iemand tips om deze ruil netjes op te zetten zodat ik mijzelf ook niet tekort doe?

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:12
Een tweedehands iPhone 4 vs een tweedehands Samsung Galaxy S 2 is imho een prima deal (qua waarde). Zonder dat één van beide geld hoeft bij te leggen.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 21:23
Maar hij wilt een nieuwe Samsung. Geen tweedehandse.

• mcsluis
Laten we zeggen, ik wil een GS2 in de zelfde staat als mijn telefoon. Dus met doos, bon en alle accessoires en 100% krasvrij. Mag dus best gebruikt zijn.

• PurpleMadness
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:08
In dat geval is het best te doen lijkt me.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 14:06

Underworld

+1 Inzichtvol

Buiten dit alles, snap ik niet waarom je een hele goede telefoon gaat ruilen voor een stuk plastic (nouja oke.. met guerilla glass).
Ik ben zelf ook een beetje uitgekeken op iOS4. Maar met een jailbrake kom je al een heel eind en kan je je iPhone helemaal customizeren. Verder biedt iOS 5 veel meer vernieuwende functies dan 4. En het duurt echt niet lang meer voordat iOS5 beschikbaar wordt.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• mcsluis
Underworld schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:29:
Buiten dit alles, snap ik niet waarom je een hele goede telefoon gaat ruilen voor een stuk plastic (nouja oke.. met guerilla glass).
Ik ben zelf ook een beetje uitgekeken op iOS4. Maar met een jailbrake kom je al een heel eind en kan je je iPhone helemaal customizeren. Verder biedt iOS 5 veel meer vernieuwende functies dan 4. En het duurt echt niet lang meer voordat iOS5 beschikbaar wordt.
1) Hij is uiteraard al jailbroken.. ;)
2) IOS 4 is gewoon poepjes traag
3) De accu gaat niet lang genoeg mee
4) tijd voor wat anders..

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-06 21:00
de iphone is nieuw 100 euro duurder (adviesprijzen dan), voor de glxy s2 hoef je niet nog eens micro-sd erbij kopen dus geen bijkomende kosten zoals vroeger bij android telefoons.
Ik zou geld erbij vragen :D

iig dat je iphone traag is en de batterij snel leeg is komt hoogstwaarschijnlijk door je jailbreak.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee