Framerates Fs2000

Pagina: 1
Acties:

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:53

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
We weten allemaal dat de framerates bij fs2000 niet zo grandioos hoog zijn, maar wanneer ik schiphol airport installeer of airport 2000 is het helemaal een ramp zo een 18 f/s ( veels te schokkerig om lekker te spelen ).

Ik heb een TB 1000@1000 GF2 198 MB pc100 RAm en een IBm ATA100 schijf, dus daar ligt het niet aan :)

Zijn er mensen met dezelfde ervaringen ?

Verwijderd

Hier op een PII 350-64mb-tnt2u (:r!!) zo'n 7 tot 10 fps. Ik wist dat dit spel wel heel zwaar was, maar als het op jouw pc al zo erg draait weet ik het ook niet meer (instellingen staan hier trouwens zo laag mogelijk)

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Ik vind 18 fps niet eens zo heel erg slecht met Netherlands 2000. Ik kom op 8-10 fps (die ffg dc10 zelfs tot 4 a 5fps, dat is pas erg!) en vind het nog niet eens zo heel erg slecht qua schokken. Ik draai momenteel een duron 850, en een savage4 s540. Er komt eerdaags een palomino 1.4Ghz en kyro videokaartje erin... en ja, ik upgrade voor fs2002 ;) want ik ben bang dat die nog een grotere aanslag op je computer gaat ondernemen.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
Het schijnt dat je betere performance haalt (lees: geen stutter/schokkerig fps) dmv je agp aperture size te verlagen naar bv. 16mb iig lager dan wat je nu hebt.
(die ffg dc10 zelfs tot 4 a 5fps, dat is pas erg!)
BTW kan ik some repaints van die ffg's dc10 van jouw downloaden? Ben weer helaas telaat nadat ze gekapt zijn met hun site..:'(

PC specs

Verwijderd

Gaaf spel lijkt me dat.
Heb in een grijs verleden eens 98 gespeeld, maar 2000 heb ik nog steeds niet :'(

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Hij is ook gaaf !!!. Zeker met nieuwere model vliegtuigen. Met een mooi GF2 GTS kaart heb je mooi beeld, maar hij is dan wel wat langzamer als je hoge kwaliteit neemt.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vroeger had ik een Voodoo 2, daar draaide hij beter op dan nu mijn Geforce2 MX. Ra ra hoe kan dit? Glide misschien?

They made me do it.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Met mijn systeempje (zie sig) bij gewoon vliegen tussen de 50 en 200 fps.... Schiphol heb ik nog niet geprobeerd... Ik wacht eerst op FS2002.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

FS2002 zou betere FPS moeten geven dan FS2000 door een betere engine.. (CFS2 heeft een opgewaardeerde FS2000 engine en loopt ook veel en veel beter dan FS2000).

Dus ik wacht maar ff af.. op mijn TB900@1Ghz met 512MB CAS2 en GeForce2 GTS 32MB onder Win98SE loopt FS2000 ook niet echt mega snel.. overigens wel vloeiend maar ik heb dat NL scenery nog niet geprobeerd. Maar CFS2 loopt veel en veel beter dus ik hoop dat FS2002 net zo goed zal lopen als CFS2.. :) Hoop doet leven immers.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Ik heb inmiddels al een tijd een gf3, daarbij is fs2000 uiteraard sneller. Maar ik zit ook met smart te wachten op fs2002, want die zou baanbrekend moeten zijn :)
Pagina: 1