Toon posts:

Is er storing bij Hi internet mobiel?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 317887

Topicstarter
Beste mensen,

Vanmorgen zie ik zomaar dat de verbinding bij mijn HI eindeloos internet op mijn HTC mobiel weg is. Dat gebeurd wel eens en dan zet ik hem even op vliegtuigmodus en er weer af en dan is hij er weer maar dat lukt vanmorgen dus niet.

wie kan mij zeggen of er een storing is?

alvast heel erg bedankt,
groetjes
Loes

Topicstarter
opeens doet de verbinding weer, dus sorry mensen maar het komt steeds vaker voor dat hij even weg is. Duidelijk toch iets wat bij kpn niet goed zit.

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39
Ik lijk er ook last van te hebben

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39
Telefoon opnieuw opgestart en de verbindign is er weer. Vreemd, maar het werkt iig.

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-05 20:22
hmm dit heb ik ook regelmatig (min 1x per week)
dacht dat dit altijd aan mijn toestel lag..

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het de afgelopen 4 weken regelmatig dat ik even uit en aan moet zetten. Maar dan ligt het toch aan hen. Wankele verbinding dus.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat bij mij ook helpt is de mobiele dataverbinding even uit en dan weer aanzetten, dat scheelt je weer een herstart. :Y) (En ja: alleen de dataverbinding, dan komt de rest ook weer tot leven; waarom weet ik niet.)

Maar ... volgende keer aub zelf iets meer moeite doen, zoals bv het lezen van het lokale beleid en het contact opnemen met de helpdesk.

[Voor 15% gewijzigd door pven op 23-06-2011 14:25]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:22

Touchdomex

Meisje!

Welke HTC heb jij? :) Ik heb er ook last van gehad in combinatie met Hi en een HTC legend. Uiteindelijk bleek het een defect aan het 3Ggedeelte van de telefoon. Die is toen ook volledig vervangen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:47
Mijn Hero van Hi doet dit ook.

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

BCC schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:38:
Mijn Hero van Hi doet dit ook.
Ik hoor en zie het wel vaker met HTC toestellen raar genoeg... Meestal is het niet ernstig maar soms zoals in mijn geval is het meerdere keren per uur dat dit moet...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:35
Hier met een Acer S120 hetzelfde probleem. Overigens met extended controls een data switcher: even uitzetten en weer aan en het werkt weer. Dacht eerst dat het een android probleem was en niet zozeer provider specifiek. Met mijn HTC Legend had ik ook hetzeflde probleem.

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

HackZois schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:43:
Hier met een Acer S120 hetzelfde probleem. Overigens met extended controls een data switcher: even uitzetten en weer aan en het werkt weer. Dacht eerst dat het een android probleem was en niet zozeer provider specifiek. Met mijn HTC Legend had ik ook hetzeflde probleem.
Ik heb nu 2 Samsungs en 1 HTC gehad met Android en op het Hi netwerk en alleen de HTC gaf dit soort netwerkproblemen... Het enige wat ik weet is dat vermoedelijk het probleem pas weg is gegaan nadat mijn 3G chip is vervangen... Dit heb ik alleen nooit kunnen testen en ondertussen heb ik een Samsung Galaxy S en daar heb ik helemaal geen problemen mee...

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee