• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 06:48
Hallo,

Ik sta op het punt om de ION Block Rocker iPA3 2.0 aan te schaffen maar was eerst wel eens benieuwd naar wat ervaringen als mensen deze hebben met deze speaker. Komt hier een beetje kwaliteit geluid uit of raden jullie een andere speaker aan voor mijn iPod/iPhone aan?
Bedankt.

Anoniem: 411842

Ik ben zelf niet bekend met de speakers, maar zie wel dat het PA speakers zijn. Dat betekent dat ze prima (kunnen) zijn als het geluid vooral hard moet. Als het mooi moet kun je beter verder kijken :). Ligt er dus aan wat jij wilt.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 411842 op 21-06-2011 22:25]

• meSmooth
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-05-2020
ION maakt absoluut geen PA materiaal....

• Die_Hard191
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-04 15:40
Wij hebben er net een gekocht met ons studentenhuis op aanraden van iemands anders.
De eerste week dat wij hem nu hebben is hij de 180 euro echt waard!
Batterijen gaan echt extreem lang mee.
Alles voelt stevig aan. (kan natuurlijk niet dat die gaan testen door hem te laten vallen)
Geluid is ook bovengemiddeld.

Mijns inziens een aanrader!

Mvg,
Die_Hard

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-04 13:40
Ik ben niet zo thuis in die ipodspeakers zegmaar.

Wel heeft een vriend van me deze:

En die klinkt verbazingwekkend goed eigenlijk. Geen idee wat het ding kost, maar ik vind hem qua looks in elk geval mooier dan die wat jij op het oog hebt :)

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:44

henry_boy

Salessupport Tweakers
De Harman Kardon heb je voor € 160,- en de ION voor € 180,-. Maar voor die € 20,- meer zou ik het wel weten, wat een geluid komt er uit de Block Rocker.

Ik stond een paar maanden terug ook voor het dilemma: wat is nou een goede ipod/mp3 speaker voor mij?

Na onder andere deze twee apparaten gehoord te hebben was ik er wel al snel uit. Tuurlijk is de Harman Kardon compacter en daardoor makkelijker mee te nemen. Maar wil je ook wat volume hebben en 'm bijvoorbeeld gebruiken op een verjaardag dan zou ik toch echt voor de Block Rocker gaan!

En ik kan niets anders zeggen dan dat het een top apparaat is! Je kan 'm rustig gebruiken op een feestje en ook de accu gaat boven verwachting lang mee. Waardoor je 'm ook op de boot rustig 2 dagen kan gebruiken zonder op te laden!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee