Anoniem: 411671

Topicstarter
Kan iemand mij helpen..
Heb een probleempje..

Heb sinds gisteren de tarvik 210 tablet.
Nu heb ik ergens aan gezeten, nu krijg ik het niet meer weg.
Staan calenders in het bureaublad, hoe verwijder ik deze? Heb al vanalles gezocht. Kan het neit vinden.
Heeft er nog iemand een link voor apps voor kinderen? Zoals zappelin ofzo. Mijn zoontje heeft dit bij iemand gedaan.

Hoop op reactie..

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13
Wanneer je de applicatie aanklikt moet je deze blijven vasthouden. Hij wordt dan doorzichtig en je kan hem naar beneden slepen waar een prullenbak staat. Dan is hij weg.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:00
Waarschijnlijk is dit een widget. Widget even aanklikken en ingedrukt houden en daarna naar de prullenbak onderin het scherm slepen

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is het voor tablet? Ik kan er werkelijk niets over vinden. Draait ie Android? Dan gewoon het icoontje vasthouden tot ie loskomt en dan slepen naar de prullenbak.

Volgende keer aub wel een beetje een betere titel (= een titel die de lading wél dekt) verzinnen, he 8)7

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:03

SeatRider

Hips don't lie

Echt fantastisch. Nieuw geregistreerde user, plempt hier standaard helpdeskvraag neer zonder enig vooronderzoek en zonder dekkende titel, en tweakers struikelen over elkaar heen om te helpen, omdat de naam een vrouwspersoon suggereert :+ ,

Nederlands is makkelijker als je denkt

Anoniem: 411671

Topicstarter
Mijn tab210 draait op android ja..
Het is gelukt, wist niet waar de prullenbak zat haha.
Ook krijg ik mijn email niet aan de gang.
Gebruikernaam en wachtwoord, mail.chello.nl, pop 3 poort nr 110. weet neit wat ik vergeten ben hoor.
Heeft er nog iemand een link voor aps kinderen, heb al een paar apps erop gekregen.
Had al gelezen van de site www. 1mobile.com, maar dat lukt me niet, vraagt om uit te pakken? Dit lukt me niet.
En ja sorry ben een vrouw.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SeatRider schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:55:
Echt fantastisch. Nieuw geregistreerde user, plempt hier standaard helpdeskvraag neer zonder enig vooronderzoek en zonder dekkende titel, en tweakers struikelen over elkaar heen om te helpen, omdat de naam een vrouwspersoon suggereert :+ ,
Je moet me even geloven maar dat er 'brenda' stond had ik nog niet gezien. Dyslectisch als de pest. :P
Maar nu ik dat weet... haha nee, hoor. Ik heb ook gewoon netjes een TR gedaan.
Anoniem: 411671 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:26:
Mijn tab210 draait op android ja..
Het is gelukt, wist niet waar de prullenbak zat haha.
Ook krijg ik mijn email niet aan de gang.
Gebruikernaam en wachtwoord, mail.chello.nl, pop 3 poort nr 110. weet neit wat ik vergeten ben hoor.
Heeft er nog iemand een link voor aps kinderen, heb al een paar apps erop gekregen.
Had al gelezen van de site www. 1mobile.com, maar dat lukt me niet, vraagt om uit te pakken? Dit lukt me niet.
En ja sorry ben een vrouw.
Wel even de handleiding gebruiken, he? ;) En anders de beroemde zoekmachine. Voorbeeld:
[google=android chello mail] -> http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=38226.0

Veel software is hier al besproken: Android Market en applicaties - Deel 12 en de eerdere 11 topics.

[Voor 3% gewijzigd door Room42 op 20-06-2011 22:20]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT wel wat meer eigen initiatief en inzet dan wat je nu laat zien. Hetgeen je hier vraagt is nogal basic en kan gemakkelijk opgelost worden door de handleiding te lezen of door even te Googlen. Het kan best zo zijn dat je er dan nog niet uit komt, dat is niet erg, maar geef aub wel even aan wat je precies gedaan hebt en waarom het niet lukt. Dat verwachten we hier namelijk van je, zoals je in Het algemeen beleid kan lezen.

Ik pas overigens je titel ook even aan zodat deze het onderwerp wat beter beschrijft.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee