Toon posts:

Oplichter op marktplaats gtx 580??

Pagina: 1
Acties:
  • 653 views

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 01:34
Ik had niks te doen en was dus ffe gaan kijken naar videokaarten op Marktplaats. De eerste link die ik al voorbij zie komen is een gast die gtx 580 kaarten verkoopt voor 250 euro en ALLEEN AAN VERZENDEN DOET
Nou weet ik dat hier nogal veel mensen op dreef zijn naar videokaarten. Sowieso nu BF3 bijna uitkomt. En als die een gtx 580 kaart zien voor 250 kopen ze die natuurlijk meteen. TRAP HIER DUS NIET IN! Altijd onthouden: Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat (helaas) ook zo!

Ik wilde jullie dus ffe waarschuwen ;)

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 23:28
stuur een mail dan krijg je miss een mail terug met zijn email kan je die googlen :)
het is inderdaad wel erg goedkoop.

• Adel_F16

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:37

Bartske

Valar Morghulis

marktplaats zelf al getipt?

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Adel_F16
Hier zijn kanaal.
http://verkopers.marktplaats.nl/12108510

Alleen de gtx 550 ti zijn normaal qua prijs.
Ga ik nu doen;)

[Voor 42% gewijzigd door Adel_F16 op 20-06-2011 19:11]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
alsnog marktplaats :<

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:41
Weet je hoe marktplaats werkt? De advertentie staat op bieden...

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• DarkMatter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 17:21
Ben je nou zelf al opgelicht? Nee toch? Vind je iets te voorbarig ook al is de aanbieding te mooi om waar te zijn.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:34
Heb je bewijs dat het een oplichter is? Iemand een oplichter noemen zonder bewijs is strafbaar..

Als we voor elke advertentie die mogelijk niet helemaal pluis is een topic gaan openen, dan staat heel GoT ermee vol.

• Anoniem: 301785
  • Niet online
Had hij hier niet laatst die scheermesjes ook aangeboden?
Misschien is het idd geen opLichter en is deze ook actief op T.net.

edit;=L

Denk trouwens wel dat je meer bewijs moet hebben,dan enkel vermoedens.

}:|

[Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 301785 op 20-06-2011 19:19]

• Adel_F16
kfaessen schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:11:
Weet je hoe marktplaats werkt? De advertentie staat op bieden...
Hij mag dan wel op bieden staan -.- Ik had hem net gemaild en zei dus dat hij ze alleen verzond na 1 maand en dat de prijs vast is. Geloof je het zelf :?

[Voor 3% gewijzigd door Adel_F16 op 20-06-2011 19:13]

• DarkMatter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 17:21
Je kunt via PayPal betalen... Dan is je aankoop beschermd.

• FZJ220706
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-02-2021
Ook maar even een email gestuurd...kom uit eindhoven...beetje nutteloos om dan te verzenden...

• Anoniem: 410531
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
l166 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:12:
[...]

Hij mag dan wel op bieden staan -.- Ik had hem net gemaild en zei dus dat hij ze alleen verzond na 1 maand en dat de prijs vast is. Geloof je het zelf :?
Hoe weten wij dat dit ook geen leugen is?
Sorry maar je kunt nooit weten of het een leugenaar is.

• Adel_F16
FZJ220706 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:15:
Ook maar even een email gestuurd...kom uit eindhoven...beetje nutteloos om dan te verzenden...
Ik woon zelf in Heeze, +- 10km, en toch wil hij alleen verzenden...

Maar ik moet nu dus gaan.

[Voor 4% gewijzigd door Adel_F16 op 20-06-2011 19:17]

• FZJ220706
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-02-2021
l166 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:16:
[...]

Ik woon zelf in Heeze, +- 10km, en toch wil hij alleen verzenden...

Maar ik moet nu dus gaan.
En alleen op bestelling...laat maar zitten dan.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:37
Wellicht is ie gewoon niet zo van de persoonlijke contacten. Vooralsnog zie ik het probleem niet (zeker aangezien je met paypal kan betalen)...

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
l166 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:12:
[...]

als de paypal refund verlopen is zeker?

~

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:39
Lekker voorbarig dit ook. Je hebt die beste man nog geen eens gezien. En je eerste reactie toen je die advertentie zag is het is een oplichter ???

Nee ik kan ook niet garanderen dat het echt is, maar als je het niet vertrouwt dan koop je er toch lekker niet?
Je betaalt, maar worden pas na 1 maand opgestuurd als ik het goed begrijp?

http://computer-hardware....ital-passport-1tb-3-0-2-0
Hier staat dat hij ook grote aantallen van die HD's verkoopt, alleen een max afzet van 500 per maand?

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:37
Kan het btw ook niet gewoon zo zijn dat de beste man ze ergens bestelt (bijvoorbeeld een importeur?), en dat die importeur een levertijd van 30 dagen hanteert, en dat als hij ze binnenkrijgt hij ze meteen doorstuurt? Deze man zet bij sommige advertenties dat de levertijd 2 dagen meer is dan normaal. Een oplichter zou er geen baat bij hebben om dat te doen. Daarnaast, deze man heeft al 2 jaar een account op marktplaats. Als 'ie echt zo'n notoire oplichter was had marktplaats hem al lang dit account ontnomen?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-04 21:35
Ik vindt idd niet dat je iemand zo maar moet beschuldigen, tenzij je keihard bewijs hebt.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:58

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zoals je zelf zegt: "Als iets te mooi is om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook."
Dat stuk gezonde verstand samen met jouw opmerkingen hier lijken mij voldoende waarschuwing voor iemand om vooral alert te zijn. :)

Deze persoon bestempelen als "oplichter" gaat mij echter nog te ver, er is geen bewijs voor. Dat dergelijke advertenties het vermoeden wekken die kant op begrijp ik, ik ben ook liever voorzichtig. Maar zonder dat er iets voorgevallen is en het feit dat hij al lange tijd actief is op Marktplaats zonder problemen, plus ook nog eens een PayPal betaalmethode aanbied, zegt weer voldoende om tegen de beschuldiging in te gaan.

Geheel los van dat alles: dit is een forum in Harde Waren. Een forum voor techtalk, niet voor discussies over aanschaf en verkoop van het besproken materiaal. Ik zou deze discussie naar het Shopping Forum kunnen verplaatsen, maar daarvoor ontbreekt mij de discussiewaarde; meer een geroep waarom wel/niet oplichter.
Daarom sluit ik dit topic bij deze, wil je hem toch liever open in SF, dan mag je mij overtuigen waarom dat zo zou moeten zijn. Je kunt mij bereiken middels DM/email hiervoor en ook over andere vragen/opmerkingen rondom dit slotje.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee