Ik was al een tijdje op zoek naar een all-in-one kleurenlaserprinter die betrouwbaar, laag stroomverbruik, van voldoende kwaliteit zijn, dubbelzijdig afdrukken en dit voor het bedrag van max. 500 Euro.
Bij het lezen van vele reviews kwam ik tot het besluit om deze keuze echter te laten vallen. Zodat, ik uiteindelijk tot de conclusie ben gekomen om scanner en printer afzonderlijk als apparaat te kiezen.
Na veel speurwerk en op basis van betrouwbaarheid, reviews, snelheid, mogelijkheden, vervangen van toner/drum, aantal afdrukken, kwaliteit van de prints, enz….
Ben ik uiteindelijk bij deze twee kleuren laserprinters hieronder beschreven terecht gekomen en de scanner wordt afzonderlijk genomen.
HP CP2025dn
• Aankoopprijs +/- 470 Euro
• Afdruk in kleur per/pagina met standaard toner: 0.033 Euro
• Afdruk in zwart/wit per pagina met standaard toner: 0.028 Euro
Samsung CLP620nd
• Aankoopprijs +/- 370Euro
• Afdruk in kleur per/pagina met standaard toner: 0.036 Euro
• Afdruk in zwart/wit per pagina met standaard toner: 0.024 Euro
Het prijsverschil is 100 euro in het voordeel van de Samsung
Graag wilde ik weten of er hier gebruikers zijn met persoonlijke goede en slechte ervaringen van deze twee laserprinters
Bij het lezen van vele reviews kwam ik tot het besluit om deze keuze echter te laten vallen. Zodat, ik uiteindelijk tot de conclusie ben gekomen om scanner en printer afzonderlijk als apparaat te kiezen.
Na veel speurwerk en op basis van betrouwbaarheid, reviews, snelheid, mogelijkheden, vervangen van toner/drum, aantal afdrukken, kwaliteit van de prints, enz….
Ben ik uiteindelijk bij deze twee kleuren laserprinters hieronder beschreven terecht gekomen en de scanner wordt afzonderlijk genomen.
HP CP2025dn
• Aankoopprijs +/- 470 Euro
• Afdruk in kleur per/pagina met standaard toner: 0.033 Euro
• Afdruk in zwart/wit per pagina met standaard toner: 0.028 Euro
Samsung CLP620nd
• Aankoopprijs +/- 370Euro
• Afdruk in kleur per/pagina met standaard toner: 0.036 Euro
• Afdruk in zwart/wit per pagina met standaard toner: 0.024 Euro
Het prijsverschil is 100 euro in het voordeel van de Samsung
Graag wilde ik weten of er hier gebruikers zijn met persoonlijke goede en slechte ervaringen van deze twee laserprinters