Toon posts:

Brand programma mac osx

Pagina: 1
Acties:
  • 804 views

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 08:26
De vraag is eigenlijk wat een goede vervanger is voor imgburn voor windows.
Brande vroeger op windows altijd met imgburn dual layers.
Ik vroeg me af of er voor mac osx een goed alternatief is.

Alvast bedankt.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:08

Malantur

BBG'er

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• swoutr
Daar mogen geen vragen gesteld worden, alleen aanbevelingen gedaan worden en ervaringen

[Voor 19% gewijzigd door swoutr op 20-06-2011 17:46]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Disk Utility kan prima images op dvd's fikken.

Anders is Toast al jaren de defacto standaard op Mac.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:08

Malantur

BBG'er
Ik doelde vooral op het programma Burn dat in dat topic voorgesteld wordt als gratis brandprogramma.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• swoutr
Malantur schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:48:
Ik doelde vooral op het programma Burn dat in dat topic voorgesteld wordt als gratis brandprogramma.
Oja ik zie het, sorry daarvoor, ik moet eigenlijk de brandsnelheid ook in kunnen stellen op 2.4x is dat mogelijk met deze programma's?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 10:59

Bosmonster

*zucht*

Want dat is anders dan branden op 2 of 3x? :+

Ik weet dat je DVD's niet op 24x ofzo moet branden bij voorkeur, omdat oudere DVD-spelers het dan niet pakken. Maar dat luistert echt niet op tienden.

[Voor 63% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2011 17:51]

• swoutr
Toast titanium kost 99 euro! fiks bedrag voor een brand programma, ook een gratis versie? anders doe ik het maar met brand

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 16:25
Kijk eens naar Burn/Brand: http://burn-osx.sourceforge.net/Pages/Dutch/home.html
Verder hebben we op OSX ook nog SimplyBurns: http://simplyburns.berlios.de/

Voor de een hele lijst van alternatieven moet je hier maar eens kijken ;)
http://alternativeto.net/software/imgburn/?platform=mac

[Voor 56% gewijzigd door filenox op 20-06-2011 18:13]

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22
Je kan onder OSX zelf toch prima branden? Met burn folders of disk utility voor iso bestanden.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:46

Hoedje

Moderator Apple Talk
Dit is toch wel iets wat je zelf kan vinden. En op GoT verwachten we wel wat eigen inzet. Kijk bijvoorbeeld in de topicstart van Onmisbare tools & software voor Mac OS X - Deel 6 voor suggesties.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee