Toon posts:

G110 vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Anoniem: 301417
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hoi Forumleden,

Ik heb een G110 mobo, en daar was wat kaarsvet op gevallen. O.a. rond de spatiebalk.
Voorzichtig met een satehstokje losgewrikt en het schoongemaakt,maar d,r zit ook een ijzerdraadje die als een soort veer dient.En wat ik ook probeer,ik krijg dat niet meer op de juiste plaats teruggezet.
De spatiebalk doet het nu wel maar alleen als in het zo,n beetje in het midden aantik.
Hoe krijg ik de spatiebalk weer werkend als voorheen, en de boel weer lekker "veert? Iemand een tip?
Bij voorbaat dank.

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:23
lijkt me logisch dat dat ijzerdraadje weer op de goede plek moet zitten om het goed te laten werken?

• Niet online
Ja uiteraard,maar dat lukt me dus niet, dat gaf ik ook aan in mijn bericht.Iemand die me kan uitleggen hoe ik dat voor mekaar krijg?

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-05 08:44
Geen idee hoe jij ijzerdraadje eruit ziet, maar ik heb een Logitech G15, en heb ook zo'n ijzerdraadje onder spatie zitten. Heb net even gekeken, en ik kan heb gewoon weer vastmaken, door het ijzerdraadje op zijn plek te zetten en dan de spatie er goed in te drukken, dan zit hij weer goed ;)

• Niet online
Het is me gelukt. Kon ,m onder de toets zelf eerst vastklikken, even vast haken en de toets weer vastdrukken.
Een topic onwaardig maar het zat me ff hoog.Bouw je verdorie pc,s , en dan loop je vast op zo iets.Bedankt.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb ik ook al eens gehad met mijn G15, dat ijzeren balkje was losgekomen uit mijn spatiebalk. Even gepanikeerd maar na wat logisch nadenken hem er gewoon weer in kunnen klikken :Y

Android developer & dürüm-liefhebber

• Niet online
Topic lijkt me gesloten,maar als het ff mag..........
Mijn eerste Logitech G15 : sjaggie roken en dat was mot. Niet opletten en de tip van m,n sjaggie viel midden op het toetsenbord. Dat wil wel ff een brandplek veroorzaken. Scheldwoorden en in de prullebak ermee.
Logitech G15 V2. Een beker....! jenever overheen gevallen en hij functioneerde niet meer goed.Dan is je reactie Christelijk niet verantwoord.....
Nu dus de Logitech G110. Beste mensen, als je een kaars op je bureau hebt, op een schoteltje, die bijna op is en je pakt ,m op, hou dan het schoteltje wel recht want anders drupt het kaarsvet van je schoteltje en dan maar hopen dat het schoteltje zich niet net boven je toetsenbord bevind. ;)
Als er iemand is, en het mag van de moderator :) , hoor ik graag nog wat leuke rampverhalen over toetsenborden.
Vriendelijke groet TT.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:58
Anoniem: 301417 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:02:
Als er iemand is, en het mag van de moderator :) , hoor ik graag nog wat leuke rampverhalen over toetsenborden.
Misschien is dat dan wat leesvoer?
Waar ruikt jouw toetsenbord naar?

• Niet online
Jammer yannickie, ik voldoe niet aan de criteria.Heb bij lange na nog geen 50 postings etc om dat te mogen/kunnen lezen.

• yannickie111
Anoniem: 301417 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:11:
Jammer yannickie, ik voldoe niet aan de criteria.Heb bij lange na nog geen 50 postings etc om dat te mogen/kunnen lezen.
:| oja :/
Je bent al meer dan een half jaar lid, dus huphup, kom op, zoveel zijn 50 posts niet :+

Maar wat er dus in dat topic staat kun je wel ongeveer raden natuurlijk :9

• Niet online
Ik vraag het even, zodat een ander die dit leest er wellicht ook wat aan heeft,maar geld dat voor 50 zelf gestarte topics, of tellen replays ook mee om tot 50 te komen? Dat is me niet helemaal duidelijk in de voorwaarden.Er wordt enkel posts vermeld.
Niet dat ik nu ff zin heb om te posten om tot dat aantal te komen, dat gaat denk ik niet gebeuren,maar wel leuk om ff te weten.

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 301417 op 20-06-2011 18:44]

• yannickie111
Anoniem: 301417 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:31:
Ik vraag het even, zodat een ander die dit leest er wellicht ook wat aan heeft,maar geld dat voor 50 zelf gestarte topics, of tellen replays ook mee om tot 50 te komen? Dat is me niet helemaal duidelijk in de voorwaarden.Er wordt enkel posts vermeld.
Ja, gewoon 50 posts, ergens in het forum.
Dan kun je HK-xs aanvragen.

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 10:38
Wel nuttige posts en niet overal "hehe" oid neerzetten want daar wordt snel doorheen geprikt door de admins..

[Voor 3% gewijzigd door drunkfux op 20-06-2011 18:47]

Systeem Specs

• Niet online
Dat snap ik drunkfux.
Ik heb ooit in een sombere bui een topic neergezet, om te vragen welke muziek iemand draait als je verdrietig bent.Werd meteen afgekapt door de admin, omdat de vraag op de verkeerde plaats werd gezet. Heb de admin er over gemaild en kreeg duidelijke uitleg, heel vriendelijk.Dat deed me goed.
Hoorde dan meer thuis in het kopje huiskamer dan he?.
Ik zit zelf regelmatig op een Duits forum, en daar heb je die voorwaarden niet, dan kun je meteen gezellig meedoen met een soort "huiskamer.
Al doende leert men, en dat is de reden waarom ik Tweakers in al zijn facetten een warm hart toedraag. Ik kan niet zonder, dan heb ik het alleen nog maar over de headlines,maar dat zei ik niet hardop.:P
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee