Toon posts:

medal of honor Allied Assault half beeld.

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 411622

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe pc aangeschaft.
Nu wou ik mohaa weer is spelen maar ik krijg maar half beeld.

Heb bij het voorbeeldje ook meteen even de specs erbij gezet:

http://imageshack.us/f/21/probleemvn.jpg/

Alvast bedank!!

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 411622 op 20-06-2011 15:02]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoi 2stroker,

Welkom op GoT! Ik zie dat je het goede subforum al gevonden hebt, maar het is wel even de bedoeling dat je zelf probeert je probleem op te lossen voordat je hier vraagt wat het probleem kan zijn. Vermeld ook even wat je allemaal al gedaan hebt, op die manier kunnen gebruikers hier veel sneller zien wat wel/niet een probleem veroorzaakt en wat het zou kunnen zijn. Nu kan er alleen maar gegokt worden ;)

Zie ook: SPV FAQ

Topicstarter
Oke ik heb de FAQ doorgelezen, en ik krijg het vermoeden dat het aan me windows7 64bits kan liggen..

Ik heb al een aantal keren de compatibiliteitsmodus verandert naar xp, De game opnieuw geinstaleerd,
de laatse patch gedownload voor de game, niet blijkt te werken..

Of kan het misschien aan de 2 beeldkaarten liggen die ik heb? Dat de game het niet ondersteund ofzo..
maar dan zou ik helemaal geen beeld moeten krijgen..

Ik weet het echt niet :P

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38
Het spel start dus wel normaal op? En hoe moet ik het halve scherm opvatten?

Wordt maar de helf van je spel weergegeven? Of is het spel niet beeldvullend op je scherm? In het eerste geval, probeer eens wat met de verschillende resoluties te spelen. Voor het tweede geval, zoek even in je videokaart driver naar een scaling optie.

Topicstarter
Ja helft van me scherm is zwart, horzintaal, spel start normaal op doet het verder ook 100% alleen het beeld werkt niet mee. Resoluties heb ik geprobeerd, allemaal zelfde resultaat..

valt ook niet mee trouwens om je resolutie te wijzigen als helft van je scherm ontbreekt haha.

EDIT**

probleem is opgelost.

Het probleem was de SLI die aanstond, waardoor de game aangestuurd werd door 2 beeldkaarten.
Toen de SLI uitgezet en heb weer fullscreen.

Thx voor de hulp.

[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 411622 op 20-06-2011 19:14. Reden: probleem opgelost]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee