Toon posts:

[css] inset shadow op <select> element

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik zit met een probleem, waar ik met Google geen oplossing voor kon vinden. Ik wil in een registratieformulier inset shadows gebruiken op zowel input fields als select fields. Ik krijg met geen mogelijkheid de inset shadow in de select.

Hier het voorbeeld: http://jsfiddle.net/VGWSc/ (bovenin kan je forken)

Zie ik iets over het hoofd?

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-03 14:15

OkkE

CSS influencer :+

Volgens mij is het niet mogelijk.

Het <select> element is één van de vervelendste in dat opzicht, ontzettend weinig mogelijkheden tot stijlen. Ik ben bang dat je zelf een eigen <select> moet bouwen, wil je persé inset shadow.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 10:02

CoolGamer

What is it? Dragons?

In Firefox 4 zien beide elementen hetzelfde eruit (de select heeft alleen een knopje om de lijst te openen). Misschien ondersteund je browser het niet.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:36

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Werkt hier hoor? FF4.0.1

edit:
CoolGamer jij voorkruipert :(

[Voor 45% gewijzigd door MueR op 20-06-2011 14:25]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• apNia

apNia

Topicstarter
IE9 (8 niet) en FF4 kunnen er wel mee omgaan, maar Chrome en Safari niet. Is daar iets aan te doen? Of wachten tot de webkit boys het oplossen?

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-03 14:15

OkkE

CSS influencer :+

Hier met WinXP + Chrome (12.0.742.100) werkt het niet. Met Firefox (4.0.1) wel. Met Opera (11.11) niet. En uiteraard werkt het ook sowieso niet op OS X. :)
apNia schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:29:
IE9 (8 niet) en FF4 kunnen er wel mee omgaan, maar Chrome en Safari niet. Is daar iets aan te doen? Of wachten tot de webkit boys het oplossen?
Ik denk inderdaad wachten op de WebKit boys. Of de select zelf gaan bouwen met Javascript (wat je eigenlijk ook niet wil).

[Voor 55% gewijzigd door OkkE op 20-06-2011 14:31]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• apNia

apNia

Topicstarter
Via -webkit-appearance: none kan je de default layout van elements resetten en pikt ie het wel. Helaas gooit ie daarmee ook wel het pijltje weg, dus dat zou dan in een background image moeten.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee