Amd en Red Alert

Pagina: 1
Acties:

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 01:00
Telkens als ik een tijdje aan het spelen ben met red alert knalt hij er zomaar uit !
Ik hoef red alert niet eens af te sluiten want dat gaat in 1 seconde het is daarna nog gewoon mogelijk om verder te werken in windows .
Ik vermoed dat mijn Amd 1200 9x133 te heet word hij draait op een abt kt7a met via 4.29 drivers en nvidia 1080 drivers als ik niks doe is hij 34 graden maar zo gauw ik wat ga doen stijgt de temp alsof ik hem een vulkaan in stuur !
Mijn pc zit vol met coellers met de koe aan word hij 60 graden en loopt Steets vast al ik naar bed ga als ik op de pc blijf werken is er niks aan de hand maar als ik de monitor uit doe en ga slapen loopt hij binnen 10 minuten vast ik ben ten ijnde raad

( Ik heb een Geaforce 2 gts 32 mb ddr )
( En een 300 wat voeding )

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

Klok hem dan eens terug. Dan kan je zien of het daaraan ligt

Verwijderd

Als je RA2 bedoelt dan zou ik er iet perse vanuit gaan dat het aan je AMD ligt, dat spel is zowiezo gaar. Als het bij andere dingn ook vastloopt dan ff terugklokken.

• mmxmmx
Ik heb het nog een keer getest in Ra2 en hij doet het aleen als je met een hele grote troeppen macht op stap gaat in het kamp van de tegenstander , houd je het klijn dan gaat het wel . Oke ik ga hem nu underklokken hij loopt namelijk normaal op 1200 orgineel dus .
P.S die koe leek me toch al niet echt goed voor de comp dus die moet ik maar slachten ..

Oke met 150 tankies een aanval gedaan met de PRO op 1000 mhz en ja hoor hij klapt er weer uit .
Maar nu het probleem dus . Mijn intel vrienden hebben dit niet dacht ik te weten ?
Of is er iemmand die dit ook heeft ?
Het kan bijna niet aan de processor liggen dacht ik ?

• mmxmmx
Hmmmmmmmmmmmm het probleem lijkt te zijn verdwenen na het updaten van de : SB Live drivers >:) Iedereen bedankt ik hoop dat het nu goed blijft en geen insident was .
Maar het was wel eens leuk om weer te winnen zeker met 150 tankies :z

Verwijderd

Het lijkt erop dat je koeling niet ok is.

• mmxmmx
Kut het is weer het zelfde toch maar ff naar de koeling kijken ik snap er niks van ik baal behoorlijk van amd kut ?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
gooi een goede proc koeler erop en geen klein dingetje van coolermaster en update alle drivers effe !

• mmxmmx
heb net de zilverkleurige supper orb er weer opgezet maar dat ding is niks .
Ik snap het niet ik kan dat ding niet eens op de orginele snelhijd draaien en anderen overklokken hem gewoon naar 1300 Ik heb die supper orb besteld via internet hij paste niet echt op de kt7a dus ik moest wat koel bladen verwijderen .
het prebleem is dat hier in almere en ook in amsterdam nergens een goede koeller is te vinden die gewoon een 1200 amd kan koellen wat is dit toch ?
Is er iemmand in de omgeving van Almere die mij kan helpen of eens langs wil komen ?

• mmxmmx
Ik heb het gevonden ik heb het geheugen van fast terug gezet naar 8 tot 10 nano seconden en nu werkt alles weer stabiel .

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Op dinsdag 20 maart 2001 23:51 schreef mmxmmx het volgende:
Ik heb het gevonden ik heb het geheugen van fast terug gezet naar 8 tot 10 nano seconden en nu werkt alles weer stabiel .
Zelfs dat werkt niet bij mij... zie [topic=147001] :( :( :(

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 23:53 schreef Mastermind het volgende:

[..]

Zelfs dat werkt niet bij mij... zie [topic=147001] :( :( :(
Ik heb een soort gelijk probleem gehad met Half-Life onder W2K. Zelfde configuratie (hardware) onder W'98SE gaf geen enkel probleem. Probeer het dus eens onder W98.

Verwijderd

Volgens mij is dat hele spel gewoon gaar. Als ik op mijn Athlon de twilight versie speel, dan krijg ik zelfs niet de kans om iets te doen. Alles is binnen een seconde vernietigd.
Ik geprobeerd op de p3 van mijn broer (niet overgeklokt), precies hetzelfde. Lijkt mij dus heel erg duidelijk
Pagina: 1