_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Als een van de geretired mensen ooit bij een ander team heeft gezeten, dan worden die wu's niet meegeteld als je retired naar jouw DPC-account.
Er zijn wat probleempjes geweest bij dnet waardoor iedereen een niet te verklaren verschil heeft tussen zijn totaal voor de DPC en zijn overall totaal. Hier is niets aan de te doen.
Als je naar je submission history kijkt, zie je ook dat er een dag ontbreekt
Als je naar je submission history kijkt, zie je ook dat er een dag ontbreekt
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
Beter lezen:) Ik zei dat alle emails ALTIJD voor DPC hebben staan grazen. Nog NOOIT voor een ander team.Op maandag 19 maart 2001 00:19 schreef DSmarty het volgende:
Als een van de geretired mensen ooit bij een ander team heeft gezeten, dan worden die wu's niet meegeteld als je retired naar jouw DPC-account.
Bij ons ontbreekt er geen dag hoor.
Maar wat is het nou? Die ene email die ik onlangs geretired heb, daar stonden 135k aan blokjes op. Toen het nog niet geretired was stonden ze ook gewoon met 135k in dpc. Nu retire ik dat email adres en komt het er bij dnet overall wel bij, maar bij ons totaal voor dpc niet...
Dit is toch vreemd?
Verwijderd
ze zijn al een keer meegetelt voor de DPC dus !Op maandag 19 maart 2001 20:59 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Beter lezen:) Ik zei dat alle emails ALTIJD voor DPC hebben staan grazen. Nog NOOIT voor een ander team.
ie ene email die ik onlangs geretired heb, daar stonden 135k aan blokjes op. Toen het nog niet geretired was stonden ze ook gewoon met 135k in dpc. Nu retire ik dat email adres (binnen de DPC) en komt het er bij dnet overall wel bij, maar bij ons totaal voor dpc niet...![]()
Dit is toch vreemd?
Dat slaat nergens op man. Kom op dat weet jij ook wel.
Hun email verdwijnt nu uit de stats en wordt bij ons opgeteld. Heb al vaker emails getired hoor en dat ging altijd wel goed. Alleen deze keer niet.
Hun email verdwijnt nu uit de stats en wordt bij ons opgeteld. Heb al vaker emails getired hoor en dat ging altijd wel goed. Alleen deze keer niet.
Toch ff een mailtje naar distributed sturen. Het handigst als help@distributed.net niet werkt is hem te sturen n aar ivo@distributed.net. Dat is een Nederlander, en hij heeft mij al verschillende keren goed geholpen.
[removed]
Dat is een goed idee:) Eindelijk een reactie waar ik wat aan heb.
Pagina: 1