beste leden,
Ik ehb een MSI star-USB 3 gekocht met een Verbatim HDD
Geinstalleerd op Windows XP.
driver geinstalleerd voor de MSI.
ik doe een test met copyeren van een film: restulaat: 21,7 mb/s copeyerend.
Dat is geen 10x Super Speed USB 3.0
wat doe ik fout?
tot overmaakt van ramp, na 2 grote bestanden te hebben gecopyeerd en ik wil nog een film overzetten verschijnt de melding
"cannot copy, there is not enough free disk space"
wie kan mij helpen want ik ben hem kwijt....
Hoe kan het nou dat die speed niet hoger is dan 21,7 mb/s
Hoe kan het nou dat er een melding verschijnt. schijf vol terwijl het om een 1TB nieuwe schijf gaat?
-----
eventueel overige vragen die ik heb en graag antwoord op zou willen hebben:
vraag 1) er zit een grijs kabeltje bij de MSI STAR USB3. Moet deze altijd aangesloten worden? zo ja, moet dat op een USB3 aansluiting van het moederboard (mijn moederboard heeft geen USB 3 (vandaar ook de pci-e star usb3).
Waarvoor dient het kabeltje? (er is geen USB2.0 slotje/pinnetjesding vrij voor op het moederboard die zijn al in gebruik)
Ik ehb een MSI star-USB 3 gekocht met een Verbatim HDD
Geinstalleerd op Windows XP.
driver geinstalleerd voor de MSI.
ik doe een test met copyeren van een film: restulaat: 21,7 mb/s copeyerend.
Dat is geen 10x Super Speed USB 3.0
wat doe ik fout?
tot overmaakt van ramp, na 2 grote bestanden te hebben gecopyeerd en ik wil nog een film overzetten verschijnt de melding
"cannot copy, there is not enough free disk space"
wie kan mij helpen want ik ben hem kwijt....
Hoe kan het nou dat die speed niet hoger is dan 21,7 mb/s
Hoe kan het nou dat er een melding verschijnt. schijf vol terwijl het om een 1TB nieuwe schijf gaat?
-----
eventueel overige vragen die ik heb en graag antwoord op zou willen hebben:

vraag 1) er zit een grijs kabeltje bij de MSI STAR USB3. Moet deze altijd aangesloten worden? zo ja, moet dat op een USB3 aansluiting van het moederboard (mijn moederboard heeft geen USB 3 (vandaar ook de pci-e star usb3).
Waarvoor dient het kabeltje? (er is geen USB2.0 slotje/pinnetjesding vrij voor op het moederboard die zijn al in gebruik)