Toon posts:

hedendaagse waarde medion 8828

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Anoniem: 411600

Topicstarter
ik heb mijn medion 8828 2half jaar geleden gekocht bij de Aldi. ik vraag me af wat de waarde ervan nu is? kan iemand mij dit vertellen? ik heb op de pricewatch gekeken maar daar staat tie niet bij. ik weet ook niet preciess waar je hem mee kan vergelijken.

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:54

BrammT

The one and only!

Anders zet je er even specificaties bij? Wij kunnen niet in onze glazen bol zien wat het voor ding is.. ;)

Suzuki SJ413 1.3 GTI - Suzuki King Quad 700cc - Mazda MX5 NA 1990 1.8 Turbo(TD04)

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
2 1/2 jaar? Deze is in 2007 daar in de aabieding geweest...

Maar ik vermoed dat deze nog z'n 150 - 200 euro waard zal zijn.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Aldi komt op woensdag 28 november aanstaande in Nederland en België uit met de Medion MD8828 PC die is voorzien van een hybride Blu-ray en HD DVD lezer en HDMI aansluiting voor de HDTV.
Je hebt hem al iets langer denk ik, artikel uit 2007 :p

Medion MD 8828 specificaties
• Intel® ViivTM processortechnologie met Intel® CoreTM2 Duo processor E6750 (2,66 GHz, 4 MB L2-Cache, 1333 MHz FSB)
• 2048 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen
• Harde schijf van 500 GB
• eSata aansluiting
• Nvidia® Geforce® 8600 GS PCI-Express videokaart met HDMI-aansluiting: 256 MB DDR2 SDRAM, DirectX 10 en HDCP-ondersteuning
• 8-kanaals HD-Audio
• Blu-ray Disc en HD DVD-lezer met multiformat cd-/dvd-brander: ondersteunt alle gangbare cd- en dvd-normen, ook dual layer DVD-R en DVD+R
• Ingebouwde 3-in-1 TV-tuner: DVB-T, DVB-S, analoge TV
• Geïntegreerde WLAN IEEE 802.11n draft met max. 300 mbps, compatibel met IEEE 802.11b/g
• Klaar voor internet & DSL
• Netwerkkaart Fast Ethernet LAN 10/100/ Mbit/sec.
• Ingebouwde multikaartlezer
• Software (OEM-versies vooraf geïnstalleerd en/of op CD/DVD of Recovery-DVD)
-Windows Vista® Home Premium – met nieuw Media Center en AeroTM-interface
-Nero Essentials4 – Nero Burning ROM 8 / Nero Recode 2SE/ Nero Express / Nero Vision Express
-Ulead PhotoImpact 12 SE – een compleet beeldbewerkingspakket voor beginners en gevorderden.
-Medion Home Cinema Suite
-PowerDVD 7 Ultra / PowerDirector 6 SE / PowerProducer 4 / MediaShow
-Microsoft® Works 9.0
-Microsoft® Office 2007 Trial Version – Uw MD 8828 wordt geleverd met een gratis testversie die 60 dagen geldig blijft. Als u het product wilt blijven gebruiken na afloop van deze 60 dagen, kunt u het product aanschaffen.
-Bullguard Internet Security-pakket- Incl. 90 dagen update via internet (gratis registratie nodig)
-Systeemherstel door Symantec
• De MD 8828 komt met een optische draadloze muis, radiografische afstandbediening, een draadloos toetsenbord en twee multimedia luidsprekers
• 3 jaar garantie
• Prijs 899 Euro (vanaf 28 november)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Anoniem: 411600 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:27:
ik heb mijn medion 8828 2half jaar geleden gekocht bij de Aldi.
Gefeliciteerd :)
ik vraag me af wat de waarde ervan nu is?
Dunno, maar een forumonderdeel wat over Windows als operating system gaat en niet over hardware of verkoopprijzen daarvan lijkt mij nou niet bepaald de meest logische keuze :P

Je zou eens naar http://tweakers.net/aanbod/ kunnen kijken.
Dit topic gaat iig dicht, hardware taxaties doen we in een Software gerelateerd forum niet.

[Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 20-06-2011 16:50]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee