Toon posts:

Mini displayport to DVI

Pagina: 1
Acties:

• Anoniem: 372672
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Hallo :)

Ik ben van plan de nieuwe Dell Ultrasharp te kopen. Deze ga ik aansluiten op mijn MacBook Pro waarvoor ik een mini displayport naar HDMI adapter heb. Echter heeft deze Dell geen HDMI maar enkel DVI.

Nu weet ik dat DVI het zelfde is als HDMI (alleen dan zonder geluid), dus dacht ik, in plaats van een aparte mini Dp naar DVI te kopen, koop ik zo'n HDMI naar DVI converter.

Volgens mij moet dit gewoon werken. Kan iemand mij dat bevestigen? En aangezien het digitaal is maakt de kwaliteit van de kabeltjes toch verder niets uit voor de beeldkwaliteit? Mini Dp naar HDMI komt namelijk van DealExtreme en is een beetje cheap in elkaar gezet :P

Thanks >:)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit gaat gewoonwerken, je doet immers helemaal niets aan het signaal, je zorgt er alleen voor dat je een andere connector hebt.

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:07
Welke dell ultrasharp ben je van plan te kopen? Er zijn meerdere modellen welke een display port ingang hebben.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:43
Ik zou inderdaad kijken of je niet gewoon een model kan krijgen waar een displayport aansluiting op zit.

Bijvoorbeeld:

pricewatch: Dell Ultrasharp U2211H

[Voor 40% gewijzigd door GioStyle op 20-06-2011 11:00]

• Niet online
Dat is precies die ik ga kopem... maar dat is indd displayport en geen mini displayport!

anyway. thanks, geen probleem dus.

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 12:29

dlmh

Lo-Fi

Anoniem: 372672 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:06:
Dat is precies die ik ga kopem... maar dat is indd displayport en geen mini displayport!

anyway. thanks, geen probleem dus.
Koop dan een mDP naar DP kabel, kost waarschijnlijk hetzelfde en geeft veel meer flexibiliteit (en is bovendien niet zo'n stugge, dikke kabel).

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Niet online
@ ^

Heb ik ook naar gezocht. Kan alleen een mini displayport to FEmale displayport vinden.. moet je alsnog een MALE - MALE kabeltje hebben...

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:07
al op dealextreme.com gekeken? Wellicht dat daar een kabel tussen zit die je zoekt.

edit: paar keer refreshen aangezien hun website niet echt wil vandaag. (zoals reeds ondervonden)

[Voor 24% gewijzigd door Aragnut op 20-06-2011 12:42]

• Niet online
Aragnut schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:38:
al op dealextreme.com gekeken? Wellicht dat daar een kabel tussen zit die je zoekt.
Hun SQL server ligt eruit :P Kan dus even niets zoeken.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee