nieuws: Battlefield 3 draait met 30 fps op consoles
Edit:
Hmm, in de bron staat wel 'waarom 720p en 30fps' maar door de quote in het artikel lijkt het alsof er alleen uitleg wordt gegeven waarom er geen 1080p gebruikt wordt.
Edit2: misschien ook gaaf om aan te geven dat BF:BC2 ook op 30fps draaide op de consoles, net als Gears of War 2, dan hebben mensen wat om het mee te vergelijken en voorkomt een "dat is veel te weinig FPS ik wil er minstens 200" rage thread
.
Ik denk dat dit moet zijn 'waarom de game op slechts 720P' draait. Dit is niet heel gek, bijna alle AAA games draaien op 720P op de consoles. MW2 draaide niet eens op 720p maar op 1024x600 op de PS3.Update, 10:35: Bij monde van rendering architect Johan Andersson heeft Dice inmiddels aangegeven waarom de game op slechts 30 frames per seconde draait: "We denken dat enorme levels, veel spelers, geweldige effecten, vernieling, voertuigen en gevarieerde gameplay belangrijker zijn dan 1080p."
Edit:
Hmm, in de bron staat wel 'waarom 720p en 30fps' maar door de quote in het artikel lijkt het alsof er alleen uitleg wordt gegeven waarom er geen 1080p gebruikt wordt.
Edit2: misschien ook gaaf om aan te geven dat BF:BC2 ook op 30fps draaide op de consoles, net als Gears of War 2, dan hebben mensen wat om het mee te vergelijken en voorkomt een "dat is veel te weinig FPS ik wil er minstens 200" rage thread

[Voor 27% gewijzigd door roy-t op 20-06-2011 10:46]