Toon posts:

Laptop config?

Pagina: 1
Acties:

• mkool89
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-08-2021
Beste tweakers,

Weten jullie mischien een site waar ze barebone laptops verkopen?
verhaal is dat ik een nieuwe laptop zoek, alleen ik zoek in principe een laptop zonder:
ram, os en harde schijf.

Nu trekt de Dell XPS mij behoorlijk, maar op de Dell website heb je wel de keuze om te upgraden,
Maar niet om iets weg te laten :(

Ik heb zo ongeveer al heel google doorgestruind en word een beetje moedeloos :(
Mischien toch maar een preconfigured Dell kopen en zelf het spul vervangen ?

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 23:18
Dit zijn de bekende merken die je normaal gesproken met google eigenlijk niet kunt missen:
http://deviltech.de/
http://www.bto.eu/

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Telefonisch al geprobeerd?

Wat voor config wil je eigenlijk welke je niet kan bestellen bij dell?

• mkool89
Ik heb inderdaad bto en deviltech al bekeken.
Wat ik voornamelijk mis is de functie om iets gewoon niet te bestellen.
Dus een laptop zonder hdd zonder geheugen zonder os :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:02
Bel hen dus eens of je de laptop zonder kan bestellen. Via de telefoon moet dat wel te regelen zijn imho.

• mkool89
Dat is mischien wel de beste tip van de dag :) bedankt ga het proberen en post de uitkomt hier wel weer even ! :)

• mkool89
Ik heb ze gemaild, onderstaand is het antwoord dat ik terug kreeg, Heel erg netjes .. maar niet wat ik wil :(
Deviltech heb ik niet gebeld of gemaild, dit aangezien mijn Duits absoluut ruk is :p

Iemand nog andere suggestie's?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Marco,

Bedankt voor je interesse in onze BTO notebooks. Wij leveren geen incomplete notebooks. Ik kan je op de totaal prijs 5% korting geven van de configuratie.

Mocht je nog vragen hebben, dan beantwoord ik ze graag.

Met vriendelijke groet, With kind regards,

N4ALL B.V. - BTO Notebooks

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-05 13:50
Aan die 5% korting heb je niet heel veel aangezien ze bij laptoptotaal de laptops al met ongeveer 8% "korting" aanbieden.

Om antwoord te geven op je vraag, ik ben zelf ook op zoek en tot nu toe niks gevonden.

*Edit

xnotebooks.nl - iets duurder dan BTO, maar schijnen wel iets sneller te zijn. Wellicht daar een korting te vangen van 5-10%? Dat zou wel de prijs gelijk trekken, sort of. :)

[Voor 30% gewijzigd door nubcaek op 20-06-2011 22:31]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee