Heb sinds een paar dagen dat hotmail niet meer werkt op mn laptop.
Ik gebruik Chrome, daar begon het eerst..
Hotmail inbox laad wel, maar ik kan geen berichten of mappen meer openen.
Wel kan ik nog in de opties van hotmail.
Met IE-tab lukte het nog wel en daarmee kan ik af en toe mails lezen, maar als ik dan een mail wil typen loopt heel de laptop vast en moet ik opnieuw opstarten
Mn vriendin gebruikt Safari, zij kan nog wel der mail lezen zo nu en dan..
Maar ze kan niet meer reageren, wanneer ze wel een email wilt gaan typen loopt heel de laptop vast en moet de laptop opnieuw opstarten.
In IE het zelfde verhaal..
Die deed het het langste nog wel, maar ook daar met het typen van mails crashed heel de laptop > reboot.
Nu heb ik een complete virusscan gedaan (Avast), kwam niks uit
Hijackthis gedraait, kwam ook niks bijzonders uit (alleen een "foute" zoekmachine in IE van deamontools)
Adobe Flash geupdated
Windows updates gedraait.
nog steeds zelfde verhaal..
Iemand een idee?
Ik gebruik Chrome, daar begon het eerst..
Hotmail inbox laad wel, maar ik kan geen berichten of mappen meer openen.
Wel kan ik nog in de opties van hotmail.
Met IE-tab lukte het nog wel en daarmee kan ik af en toe mails lezen, maar als ik dan een mail wil typen loopt heel de laptop vast en moet ik opnieuw opstarten
Mn vriendin gebruikt Safari, zij kan nog wel der mail lezen zo nu en dan..
Maar ze kan niet meer reageren, wanneer ze wel een email wilt gaan typen loopt heel de laptop vast en moet de laptop opnieuw opstarten.
In IE het zelfde verhaal..
Die deed het het langste nog wel, maar ook daar met het typen van mails crashed heel de laptop > reboot.
Nu heb ik een complete virusscan gedaan (Avast), kwam niks uit
Hijackthis gedraait, kwam ook niks bijzonders uit (alleen een "foute" zoekmachine in IE van deamontools)
Adobe Flash geupdated
Windows updates gedraait.
nog steeds zelfde verhaal..
Iemand een idee?