Toon posts:

compaq presario modem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compaq presario 4160 computer van een kennis van mij moeder om opteschonen!
Het is een 150 mhz met 16mb geheugen!
Ze zijn de restore diskettes kwijt en kan nu de modem niet instaleren.
Op internet is nix te vinden!
Als ik opstart dan vind ie een onbekend aparaat!
Volgens mij is het een compaq presario 336-VSCi modem(isa) maar als ik hem probeer te instaleren dan instaleert ie ze wel vanuit configuratiescherm en dan modem toevoegen, maar zegt daarna dat "some files are corrupted en dat ik de modem opnieuw moet instaleren!!
In het begin als ie een onbekent aparaat heeft gevonden dan instaleert ie hem niet!
Het is heel verschrikkelijk om zo'n ding goed te instaleren!!

Je zou toch moeten zeggen dat win98se een isa kaartje zelf moet vinden!!

Ik heb al een paar valiums gepakt want ik word er helemaal gek van!!:(:'(

Please Help me,

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 00:03 schreef simsonpower het volgende:
Ik heb een compaq presario 4160 computer van een kennis van mij moeder om opteschonen!
Het is een 150 mhz met 16mb geheugen!
Ze zijn de restore diskettes kwijt en kan nu de modem niet instaleren.
Op internet is nix te vinden!
Als ik opstart dan vind ie een onbekend aparaat!
Volgens mij is het een compaq presario 336-VSCi modem(isa) maar als ik hem probeer te instaleren dan instaleert ie ze wel vanuit configuratiescherm en dan modem toevoegen, maar zegt daarna dat "some files are corrupted en dat ik de modem opnieuw moet instaleren!!
In het begin als ie een onbekent aparaat heeft gevonden dan instaleert ie hem niet!
Het is heel verschrikkelijk om zo'n ding goed te instaleren!!

Je zou toch moeten zeggen dat win98se een isa kaartje zelf moet vinden!!

Ik heb al een paar valiums gepakt want ik word er helemaal gek van!!:(:'(

Please Help me,
Heb je al op de zijde van compag gekeken? Ze ieden daar als het goed is drivers aan van hun produkten. Als het niet op de zijde staat meel ze dan ff met het type nr van je peecee

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Op Compaq.com staan alle drivers voor deze Presario. Het zoeken duurde me ongeveer 1 minuut, dus had je eigenlijk zelf ook wel gekund >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson