Anoniem: 411571

Topicstarter
Elk zijnen goeden avond.

Ik ben nieuw op dit forum & weet dan ook niet of mijn post hier goed valt,
maar ik hoop dat some cool people mij kunnen helpen hier ;)

De zomer komt eraan = zomerjobke = te veel geld = geld willen verdoen aan coole gadget.

Nu ben ik al een tijdje aan het spelen met het idee een tablet te kopen. Mijn oog viel op het low-budget-tablet van archos-arnova-10. Nu heb ik enkele vragen.

- Kan je hier Android Market opkrijgen? Want die zit er blijkbaar niet standaard op?
- Kan je hiermee office-documenten (vooral word & powerpoints) openen en bewerken?
- Werken plug-in's zoals Java, flash, ... goed op dit soort tablats (ivm youtube enz)
- Is er een hdmi-plug ?
- Is er een beter alternatief qua tablets in dezelfde prijsklasse? (-200 euries) .

Alvast bedankt !

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik zou lekker wachten op de Arnova 10b die in Frankrijk al aangekondigd is. Ik verwacht die ook binnenkort in Nederland met een prijskaartje van 199EUR (Arnova 10 nu 165EUR). Voor dat geld zal je 1.2GHZ processor, multi-touch, usb-poort en Gingerbread(later misschien Honeycomb) krijgen. Waarschijnlijk zit daar geen HDMI-poort op(op de Arnova 10 ook niet). Flash zal best netjes worden weergeven(nog steeds geen desktop pc ervaring), youtube zal je zo en zo goed kunnen bekijken. Office zou je dan uit de Appslib kunnen halen, maar dat kost wel geld(15EUR). Market zit er standaard niet op, maar je kan die dan vast van arctablet.com afhalen... Er zijn nu genoeg alternatieven voor de Arnova 10(al die chinese tablets), maar wanneer Arnova 10b uitkomt, denk ik dat die de beste prijs/kwaliteitsverhouding zal hebben. Nu maar hopen dat die snel uitkomt. :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om antwoord op je vragen te krijgen? We verwachten hier iets meer zelfinitiatief.

Edit: welkom op GoT trouwens :)

[Voor 13% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 15:27]

Topicstarter
exelletor schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:22:
Ik zou lekker wachten op de Arnova 10b die in Frankrijk al aangekondigd is. Ik verwacht die ook binnenkort in Nederland met een prijskaartje van 199EUR (Arnova 10 nu 165EUR). Voor dat geld zal je 1.2GHZ processor, multi-touch, usb-poort en Gingerbread(later misschien Honeycomb) krijgen. Waarschijnlijk zit daar geen HDMI-poort op(op de Arnova 10 ook niet). Flash zal best netjes worden weergeven(nog steeds geen desktop pc ervaring), youtube zal je zo en zo goed kunnen bekijken. Office zou je dan uit de Appslib kunnen halen, maar dat kost wel geld(15EUR). Market zit er standaard niet op, maar je kan die dan vast van arctablet.com afhalen... Er zijn nu genoeg alternatieven voor de Arnova 10(al die chinese tablets), maar wanneer Arnova 10b uitkomt, denk ik dat die de beste prijs/kwaliteitsverhouding zal hebben. Nu maar hopen dat die snel uitkomt. :)
Beste

Hartelijk dank voor uw mooi antwoord.
Wanneer denk je dat die ongeveer uitkomt dan?
En kan je dan bv ook software draaien als Pokerstars?

Grtz

Topicstarter
RoD schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:22:
Wat heb je zelf al geprobeerd om antwoord op je vragen te krijgen? We verwachten hier iets meer zelfinitiatief.

Edit: welkom op GoT trouwens :)
De site van pdashop.be vanbuiten geleerd, enorm veel filmpjes bekeken en enkele fora geraadpleegd.
Maar ik wil het liever ook hier eens vragen aan de pro's ;)

En bedankt!

• exelletor
  • Nu online
Archos is steeds de release datum aan het verschuiven, maar langzamerhand moeten ze toch wel komen...
Er zijn verschillende mogelijke oorzaken - Archos wilt Honeycomb erop zetten en daarmee dus als eersten een tablet met Honeycomb voor 199EUR aanbieden(zou niet erop rekenen, but we never know :D); ze wachten tot 23 Juni en kondigen daarna de Gen9 tablets(high-end) en de RK2918 tablets samen om voor een grote "splash" te zorgen; ze wachten tot hun huidige voorraad Arnova's op is; ze wachten tot dat de voorraad van Gen8 op is (De Arnova-serie en Archos 7c krijgen betere/dezelfde specs als de Gen8, alleen dan voor 100EUR minder) of dat ze de productie niet aan de gang kunnen krijgen door o.a. gebeurtenissen in Japan...
__
Heb even gegoogeld, de client van Pokerstars is gemaakt voor Windows en je zou die dus niet op een Android apparaat kunnen draaien... Maar je hebt vast andere poker apps. :)

Topicstarter
exelletor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:00:
Archos is steeds de release datum aan het verschuiven, maar langzamerhand moeten ze toch wel komen...
Er zijn verschillende mogelijke oorzaken - Archos wilt Honeycomb erop zetten en daarmee dus als eersten een tablet met Honeycomb voor 199EUR aanbieden(zou niet erop rekenen, but we never know :D); ze wachten tot 23 Juni en kondigen daarna de Gen9 tablets(high-end) en de RK2918 tablets samen om voor een grote "splash" te zorgen; ze wachten tot hun huidige voorraad Arnova's op is; ze wachten tot dat de voorraad van Gen8 op is (De Arnova-serie en Archos 7c krijgen betere/dezelfde specs als de Gen8, alleen dan voor 100EUR minder) of dat ze de productie niet aan de gang kunnen krijgen door o.a. gebeurtenissen in Japan...
__
Heb even gegoogeld, de client van Pokerstars is gemaakt voor Windows en je zou die dus niet op een Android apparaat kunnen draaien... Maar je hebt vast andere poker apps. :)
Bedankt voor alweer een correct en volledig antwoord!
Uw beste advies is dus nog even te wachten?
En heeft er hier iemand ervaring met pokeren op een tablet (wel een echt pokerspel, met real money-acc) ?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke poker-apps heb je zelf al gevonden? :) Je kan trouwens ook in het games-topic voor Android kijken.

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:16:
Welke poker-apps heb je zelf al gevonden? :) Je kan trouwens ook in het games-topic voor Android kijken.
Open vragen worden hier precies ook niet te hard geapprecieerd?
Wis dit maar dan ...

• exelletor
  • Nu online
Vandaag is trouwens de aankondiging van de Gen9, dus dan horen we misschien ook wat over de Arnova b-tablets, Archos 35IT en Archos 7c. :) Over poker-apps weet ik niks, ben er niet verslaafd aan. :D

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 15:54

duderuud

Sliden is koel

Die Gen9 serie ziet er goed uit! Dual core 1,5Ghz, Android 3.1...ben heel benieuwd wat ze gaan kosten.

Motor-Forum.nl

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee