Toon posts:

Laatstbezochtmarkering verdwenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 507 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Zie ik hem nu over 't hoofd of is deze optie gewoon verdwenen bij users (die het niet willen displayen)?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

crisp

Devver

Pixelated

wie wat waar precies?

Intentionally left blank

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
In MyReact stond er vroeger altijd *als het aanstond bij voorkeur* wanneer iemand z'n laatste bezoek was @ GoT.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat je in de war bent met Jejking (profiel) ?

Intentionally left blank

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Not quite maar hoe kom je per user (niet jijzelf) precies met een klik bij die pagina? Vroeger kon dat altijd maar volgens mij is die mogelijkheid weg.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat klopt; die pagina voegt bijna niets toe tov de gallery en/of myreact.

Het laatste bezoek staat ook vermeld op de myreact pagina, maar als tooltip onder het buddy-icon. Dat is volgens mij ook altijd zo geweest; het heeft er naar mijn weten daar nooit plaintext gestaan.

Intentionally left blank

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-02 15:13

Kain_niaK

Ik ben

Ik wil hier toch nog eventjes op reageren.
Ik vind het irritant hoe het nu is ten op zichte van hoe het was.

Op deze pagina Kain_niaK
staat alle relevante informatie die ik van een user wil opzoeken.
Echter er is geen link meer te vinden op GoT naar die pagina.
Alleen naar de gallery word nog gelinkt.

Alle informatie staat ook op de gallery behalve het tijdstip waarop de persoon voor het laatst inlogde.
Dat is nu een tooltip onder het buddy icoon geworden.

Ik vind het maar een lastige manier om nu snel aan al iemands informatie te komen.
Kan de gallery pagina niet wat aangepast worden of dat er terug een link naar de oude profiel pagina komt ?
Eigenlijk zijn de FP en GoT toch hele verschillende sites ?
Waarom moet het dan bij user informatie één site worden ?

Het zou toch niet erg zijn als er een link is naar user_profile en één naar de gallery ?

De gallery is nu een pagina waarvan de layout heel anders is als de layout van de pagina waar de link op staat.

weer helemaal terug

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Kain_niaK schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:28:
[...]
Eigenlijk zijn de FP en GoT toch hele verschillende sites ?
Meteen maar naar de kern: nee, voor ons is het één en dezelfde site. Je zit hier op 'Tweakers' en het forum is daar gewoon onderdeel van, net als Vraag & Aanbod, de Pricewatch en het Nieuws.

Dat er toch verschil is (of lijkt te zijn) tussen het forum en de rest van de site is een (lange) historische situatie; omdat de forumsoftware vroeger van een derde partij werd betrokken was het lastig om dat met elkaar te integreren. Pas in 2006 werden de verschillende profielen van de 'frontpage' en het forum gelijk getrokken (terwijl die intentie er toen al vele jaren was), en met het afkopen van de broncode van React een jaar later kregen wij pas echt de technische mogelijkheden om de site qua layout meer op elkaar aan te laten sluiten, wat in 2008 ook uiteindelijk gebeurde.

Daarmee was de integratie echter nog niet voltooid, en dat is hij op dit moment ook nog niet. Wel is er op technisch gebied veel meer samengevoegd; alles draait nu op dezelfde database, gebruikt hetzelfde (main) framework voor de layout en dezelfde sessiecode (o.a.). Wat nog niet volledig geintegreerd is is de profielinformatie, maar dat is wel 'next on our list'. Uiteindelijk wordt 'laatste bezoek' dan ook site-wide, en zal dan ook een plekje krijgen op de gallery-pagina :)

Intentionally left blank

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-02 15:13

Kain_niaK

Ik ben

Ok, dan is het goed.

Maar de informatie op de gallery pagina moet wel overzichtelijk.
Ik heb liever gewoon informatie regel per regel dat is voor mij het duidelijkst.

weer helemaal terug

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee