Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Volgens mij kunnen diensten alleen in V&A worden gevraagd en worden aangeboden.Anoniem: 26306 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:57:
Bedoel je voor de pricewatch? Vraag en aanbod?
Ik weet het niet hoor, maarre...
Zomaar een idee
Zou je het niet beter daar neer zetten en in het vervolg iets meer dan 1 zin aan je idee kunnen wijden?Lieve Devvers
Idee voor een nieuwe feature of een bug gevonden? Voor zowel frontpage als forum is dit het juiste forum.
Zomaar een idee

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Mag ik aannemen dat je dat wil laten toevoegen aan de dienstenlijst in V&A?Skinkie schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:56:
Zoals $titel, lijkt me logisch dat de gemiddelde tweaker ook geïnteresseerd is in het aanbieden van een cursus of het krijgen ervan, we zijn immers nooit uitgeleerd.
Netwerk- & systeembeheer
Computerhulp
Hardware modding
Webdevelopment
Software development
Fotografie & video
Grafisch ontwerp & 3d visual...
Dat mag je aannemenzeef schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:36:
Mag ik aannemen dat je dat wil laten toevoegen aan de dienstenlijst in V&A?

Kun je even uitleggen wat development te maken heeft met een nieuwe categorie? Ik neem aan dat niet voor ieder artikel in de pricewatch een developer gaat code kloppen.
Gokje: alleen devvers kunnen categorieen aanmaken via het uberhippe phpmyadmin cms.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!
Developpers kunnen alles, dat weet je toch.Skinkie schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:05:
[...]
Kun je even uitleggen wat development te maken heeft met een nieuwe categorie? Ik neem aan dat niet voor ieder artikel in de pricewatch een developer gaat code kloppen.

Kun je eens wat meer onderbouwd aangeven waarom educatie nodig is? Ben altijd bereid om nieuwe categorieën te laten aanmaken maar dan moet er wel 'vraag' of 'aanbod' zijn. Nou heb ik eerlijk gezegd het idee dat het wel meevalt maar misschien heb ik het mis. Discuss!

Pagina: 1