Toon posts:

[V&A] Nieuwe categorie diensten: educatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
Zoals $titel, lijkt me logisch dat de gemiddelde tweaker ook geïnteresseerd is in het aanbieden van een cursus of het krijgen ervan, we zijn immers nooit uitgeleerd.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 26306

Bedoel je voor de pricewatch? Vraag en aanbod?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
Anoniem: 26306 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:57:
Bedoel je voor de pricewatch? Vraag en aanbod?
Volgens mij kunnen diensten alleen in V&A worden gevraagd en worden aangeboden.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik weet het niet hoor, maarre...
Lieve Devvers
Idee voor een nieuwe feature of een bug gevonden? Voor zowel frontpage als forum is dit het juiste forum.
Zou je het niet beter daar neer zetten en in het vervolg iets meer dan 1 zin aan je idee kunnen wijden?

Zomaar een idee :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 07:59
Skinkie schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:56:
Zoals $titel, lijkt me logisch dat de gemiddelde tweaker ook geïnteresseerd is in het aanbieden van een cursus of het krijgen ervan, we zijn immers nooit uitgeleerd.
Mag ik aannemen dat je dat wil laten toevoegen aan de dienstenlijst in V&A?
Netwerk- & systeembeheer
Computerhulp
Hardware modding
Webdevelopment
Software development
Fotografie & video
Grafisch ontwerp & 3d visual...

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
zeef schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:36:
Mag ik aannemen dat je dat wil laten toevoegen aan de dienstenlijst in V&A?
Dat mag je aannemen ;)

• zeef
In dat geval : Hallo LD! :)

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
zeef schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:03:
[...]

In dat geval : Hallo LD! :)
Kun je even uitleggen wat development te maken heeft met een nieuwe categorie? Ik neem aan dat niet voor ieder artikel in de pricewatch een developer gaat code kloppen.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:03

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Gokje: alleen devvers kunnen categorieen aanmaken via het uberhippe phpmyadmin cms.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• Robin
  • Niet online
Dan verplaats ik het topic naar LD met een kleine titeltweak :)

• zeef
Skinkie schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:05:
[...]

Kun je even uitleggen wat development te maken heeft met een nieuwe categorie? Ik neem aan dat niet voor ieder artikel in de pricewatch een developer gaat code kloppen.
Developpers kunnen alles, dat weet je toch. :)

Kun je eens wat meer onderbouwd aangeven waarom educatie nodig is? Ben altijd bereid om nieuwe categorieën te laten aanmaken maar dan moet er wel 'vraag' of 'aanbod' zijn. Nou heb ik eerlijk gezegd het idee dat het wel meevalt maar misschien heb ik het mis. Discuss! ;)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee