Ik ben in de markt voor een externe monitor maar vroeg mij af welke externe monitor ik diende te kiezen. Daarom: welke monitor (liefst TFT van meer dan 20") gebruiken jullie?
En wat heb je zelf al gevonden? Om hier een opsomtopic van te maken van welke monitoren mensen i.c.m. hun MacBook gebruiken is weinig zinvol, aangezien de keuze afhangt van budget en gebruikseisen. Dat is dus geheel persoonlijk en er is niet een monitor die je moet kiezen. Bepaal dus eerst wat je budget is en stel dan je gebruikseisen op (wat voor werk, waar zet je 'm neer, welke aansluitingen moeten erop zitten) en zoek met de Pricewatch naar monitoren die voldoen aan je eisen. Als je je selectie hebt beperkt tot laten we zeggen 3 monitoren waar je tussen twijfelt, dan kun je een nieuw topic openen. Vermeldt daar dan duidelijk in wat je eisen zijn, tussen welke monitoren je twijfelt en vooral waarom. Op die manier kunnen we je het beste helpen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.