Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paattrick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-04 09:36
Hallo allemaal,

Ik heb GTA IV en GTA IV Episodes From Liberty City al een tijdje, en ik heb nooit online kunnen spelen. Nou heb ik laatst eindelijk mijn pa zover weten te krijgen poorten te openen op de router, en zo dus de multiplayer te gebruiken. Dit was uiteindelijk niet het geval, en ik kan dus ook niet de multiplayer spelen. Ik krijg geen foutmeldingen, alleen als ik met iemand wil connecten krijg ik een vage "Unable to connect to game session". Kunnen jullie mij helpen?

Het betreft hier de PC, en ik heb al talloze keren gegoogled, en ik ben uiteindelijk op niks uitgekomen. Mijn uPnP staat aan, en mijn poorten voor GTA IV op de PC zijn ook geopend, dus ik zie het probleem niet meer.

Alvast bedankt!
Patrick

edit. meer informatie erbij gezet.

[Voor 37% gewijzigd door Paattrick op 20-06-2011 16:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04-2022
Wat is nou je probleem? Je kan geen MP spelen? Krijg je een foutmelding? Meeeeer informatie.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

Daarnaast is de info die je geeft nogal karig, wat heb je al gedaan om achter het probleem te komen?
Heeft Google al wat mogelijke oplossingen geboden?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:17
PC? XBOX? PS3?

• Paattrick
PC. En ik heb dus ook al mijn poorten die ervoor nodig zijn open gezet en UPNP aangezet. wat kan ik nog meer doen?

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Heb je toevallig een KPN Experiabox als router en modem?

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:11
Die hebben we hier ook staan (maar niet lang meer :D ). Nog nooit fatsoenlijk p2p games mee kunnen spelen. GTA4 werkt ook zelden (dan moet degene waar ik mee wil spelen alles open hebben staan). Hoogstwaarschijnlijk dat je het met zo'n experiabox niet (met iedereen) werkend gaat krijgen.

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-04 19:34
Met vijf vrienden hebben we ook GTA4, dat proberen we af en toe te spelen.
Iedereen heeft andere apparatuur en een andere internet provider. Varierend van Alice ADSL tot Ziggo kabel aangesloten met diverse routers. De enige constante in het hele verhaal is: multiplayer werkt nauwelijks.

Verschillende keren GTA4 opstarten levert even zo vaak verschillende NAT Tyes op: Open / Closed. Modem en router resets werken soms. Maar conclusie is:
We kunnen het niet met zijn zessen spelen. Er is altijd iemand die niet met de host kan connecten terwijl alle anderen dat wel kunnen. Als dan iemand anders de host wordt is er weer een ander die niet kan connecten.

Op het moment heb ik mijn router als DMZ aan mijn modem hangen en mijn game PC als DMZ zonder firewall aan mijn Router. Een vrij onwenselijke situatie, maar zelfs dan kunnen we niet met iedereen tegelijk spelen.

Hoop dat GTA5 wel werkt.

There is no place like 127.0.0.1

• Paattrick
Ja ik heb nu dus met 3 mensen GTA. En met de een kan ik wel connecten, maar dan moet ik hosten, andersom lukt het niet. en bij de 3e lukt het al helemaal niet, dan kunnen alleen de 2 anderen met elkaar spelen.

Ik heb deze belkin router :
pricewatch: Belkin Draadloze N+ Router

Anoniem: 438624

IK heb dit probleem ook gehad. Soms deed hij het, meestal na een video-software update, maar heel vaak niet. Ik ben een hele tijd terug overgestapt van kpn naar ziggo, en toen was het probleem weg. Bij mij stond er vaak disconnected from game session, unable to join game, of ik werd in mijn eentje in een lege lobby gestopt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee