Toon posts:

active topics maar dan zonder general chat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de T.net frontpage staan onder het kopje 'Tech forums' de active topics, maar ik zie daar geen topics uit general chat en nog een paar hoofdrubrieken staan. Dat is precies wat ik wil, maar dan in het groot.
Ik had het liefst een active topics pagina van alleen de 'tech forums' (dus meer dan die 9 topics op de frontpage), dus compleet 'Harde waren', en voor mijn part ook nog 'Softe goederen', maar zonder General chat (waar over het algemeen toch meer onzin wordt besproken).
Kan dit?
Toen pas de search niet werkte en dus ook niet de active topics, werkte die tracker op frontpage wel gewoon (alleen jammer dat ie zo klein is). Kan ik niet op de een of andere manier met een of ander scriptje weet ik veel dat 'Tech forums'-trackertje in het groot krijgen, met de laatste 50 topics ofzo...

Rick.

edit: zo duidelijker :?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
t.net is een website over computertechniek. Geen babbelbox :)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ben het helemaal met je eens, alleen ik vind programmeren, scripten, etc.. ook onder tech vallen. Dus eigenlijk heel "Harde Waren", "Softe Goederen", "Netwerken" en "Devschuur(r)".

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Idd, topic als liefde, auto's etc. horen niet op de frontpage, maar de Devschuur etc. hoort er wel bij.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid (kan me voorstellen dat de boodschap niet helemaal goed overkwam als ik het nog eens nalees):
Ik vind het juist goed dat er geen General chat berichten op de frontpage staan.
Mijn vraag was of er niet een complete active topics pagina kan komen die alleen de berichten van de echte Tech forums weergeeft, dus zonder die onzin uit General chat. Dit moet toch niet zo moeilijk zijn als het al zo op de frontpage staat, maar daar staan steeds maar de 9 laatste berichten.

Verwijderd

Topicstarter
Of misschien dat jullie 'even' dit forum kunnen aanpassen zodat je in je prefs kan instellen welke (hoofd)rubrieken je standaard wilt zien als je op active topics klikt.
Het is maar een idee... (een heel goed idee :) )
Pagina: 1