Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:01
DVI naar Displayport op de Dell U2311H?
Ik heb vraag/probleem:
Ik heb 2 x een Dell U2311H op me bureau staan.
1e scherm: PC via DVI
2e scherm: PS3 via Hdmi to DVI aangesloten ( 1 kabel met een hdmi en dvi uiteinde.)
Maar nu wil ik op de Displayport van het 2de scherm ook mij pc aansluiten ( voor dual – monitor )

Ik heb een GTX 560 Ti met 2 x een dvi poort en 1 x mini-hdmi.
Op het scherm zit: 1 x DVI ( zit de ps3 al ) 1 x VGA en 1 x Displayport

Wat heb ik algeprobeerd: HQ DisplayPort - DVI
Dit werkt niet.

Heb jullie nog een idee? ( en alvast bedankt voor het mee denken. )

[Voor 4% gewijzigd door Punkbuster op 19-06-2011 17:19]

automation fanboy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Grappig, dit probleem heb ik ook maar ik dacht dat het aan de kabel lag. Blijkbaar niet dus. Hier een GTX 570 trouwens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punkbuster
Ja vind ik het behoorlijk irritant, want ik had net de stap van ATI naar Nvidea gemaakt. Mijn ati had wel displaypoorten.

automation fanboy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
En wat als je een mini-displayport naar displayport aansluit?

Bij mij werkt 't prima van mini-DP naar HDMI (Ati), DP naar HDMI (Onboard Intel van Dell laptop) en ook DP naar DVI (onboard Intel van HP desktop) geen problemen mee gehad. Let wel, deze hebben allemaal displayport als output :).

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-10-2021
Het kan gewoon niet. Het signaal van de HDMI poort is het zelfde als die van de DVI poort. Je kan dus op 1 kaart maximaal twee apparaten aansluiten.
Wil je meer? SLI! En aansluitingen van de tweede kaart gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06 11:55
thomasie schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:16:
Het kan gewoon niet. Het signaal van de HDMI poort is het zelfde als die van de DVI poort. Je kan dus op 1 kaart maximaal twee apparaten aansluiten.
Dat werkt dus ook niet. Bij SLI worden de poorten van de 2de kaart uitgeschakeld. Je kan er wel een 2de kaart bij zetten met een DP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
thomasie schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:16:
Uhh, nee, dat heb je mis! Een kaart kan wel maximaal 2 dvi/hdmi-apparaten aansturen. Heb je echter nog een display-port-aansluiting, dan kun je daar gerust een 3de scherm aanhangen :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punkbuster
Ja, ik wil geen drie schermen.
Ik zou graag via mijn dvi uitgang in mijn video kaart, mijn Dell u2311h willen voorzien via de displayport in mijn monitor.
Is toch allebei digitaal?

automation fanboy

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Displayport is een andere digitaal dan dvi.

DP->dvi kan eigenlijk niet, alleen als er intern eigenlijk ook een dvi poort is aangesloten op de DP poort. Hetzelfde geld voor DP->vga. Bij DVI werkt dat anders: daar zijn er standaard pinnen aanwezig voor vga.

Maar volgens mij is dvi->DP onmogelijk. Het beste wat je kan doen is een nieuwe kaart erbij prikken, of een splitter aanschaffen (of een kvm switch). Let er dan wel op dat er een device tegelijk is aangesloten.

• Punkbuster
Heb nu een 6950 gehaald. met display poorten. werkt als een trein >:)

[Voor 64% gewijzigd door Punkbuster op 20-06-2011 22:54]

automation fanboy

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee