Toon posts:

Mozilla brengt Firefox 5 uit .... waar/wanneer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: Mozilla brengt Firefox 5 uit

Geen versie 5 te bekennen op de site van Mozilla (afgezien van die hele trage FTP, nog niet gelukt om FF5 te downloaden), of loopt Nederland achter?

edit: volgens http://techwalls.com/news/mozilla-firefox-5-release-june/ duurt het nog 2 dagen, als dat klopt, kan het artikel dan aangepast worden? Nu lijkt het alsof die al uitgebracht is....

edit2: Of verstaan jullie onder "al uitgebracht" dat deze al op de FTP staat maar niet op de site van Mozilla staat vermeld, dat zou natuurlijk ook nog kunnen bedenk ik me net.

[Voor 62% gewijzigd door Raven op 19-06-2011 16:29]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 10:17
Ik denkt dat het je tweede edit is. Ik heb FF5 namelijk van de FTP gedownload. Hij is inderdaad op de website niet te vinden wat heel verwarrend is.

[Voor 42% gewijzigd door MuddyMagical op 19-06-2011 16:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-05 14:15

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Voor mij was dit ook niet duidelijk, ik zat al te zoeken in de meuktracker. Ik bedoel, als je wel zo'n nieuwspost maakt, waarom dan geen entry in de meuktracker?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 18:13

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Google is my friend

De meuk is al klaar, maar ook ik wacht nog even op de officiële verschijning op de frontpage van Mozilla zelf. Het is het namelijk mogelijk (maar zeer onwaarschijnlijk) dat er een showstopper gevonden wordt en de versie die nu al is te downloaden weer wordt ingetrokken.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01-2022
Weer een typisch gevalletje Mozilla, reeds te downloaden maar de website helaas nog niet van een update voorzien. Komt overigens ook vaak voor bij Ubuntu :)

Abort Retry Fail?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik vind het een beetje raar.
Volgens mij zijn jullie gewoon te snel geweest.
Waarom niet wachten op een persbericht?

[Voor 21% gewijzigd door Soldaatje op 19-06-2011 18:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Arch Linux heeft 'm al in ieder geval :P.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01-2022
@Soldaatje : als iets als Firefox 5 verkrijgbaar is, dan melden we dat als zijnde nieuws ;)

Abort Retry Fail?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 22:34

Booster

Superuser

http://forums.mozillazine...wtopic.php?f=23&t=2229797

Aangezien er nog vanalles gevonden zou kunnen worden, waarom het nieuwsbericht publiceren?

[Voor 45% gewijzigd door Booster op 19-06-2011 23:05]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
En nu staat ie wél op http://www.mozilla-europe.org/nl/ , maar niet in de meuktracker :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Google is my friend

Nu wel....

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Nope :P , wel in de maak zie ik :) ;)
edit: spoke to soon :$

[Voor 28% gewijzigd door Raven op 21-06-2011 21:21]

Oscar Wilde

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Google is my friend

grumble... |:( verkeerde vinkje gezet. :+

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
_O- :+

?

Oscar Wilde

• Stay1ed
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-04 21:26
Nog wat andere feedback over hetzelfde artikel:
Jullie linken naar de ftp server van Mozilla. Deze server is absoluut niet bedoeld voor het grote publiek om nieuwe releases te downloaden. Omdat dit toch regelmatig gebeurt gaat ie wel eens plat. Het is beter om te linken naar http://releases.mozilla.org/ daar zit namelijk een loadbalancing systeem met mirrors achter.
Dimitri R schreef op zondag 19 juni 2011 @ 17:12:
Weer een typisch gevalletje Mozilla, reeds te downloaden maar de website helaas nog niet van een update voorzien. Komt overigens ook vaak voor bij Ubuntu :)
Die tijd is nodig om het onder de mirrors te verspreiden, geloof ik.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee