Toon posts:

"evenals" in UvA naar Google Apps

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Schijnbaar moet ik hiervoor een los topic aanmaken, dus hier gaan we.

In het volgende artikel:

Staat de volgende tekst:
De zoekgigant stelt zijn Apps for Education-clouddiensten gratis aan onderwijstinstellingen ter beschikking, evenals het Live@edu-programma van Microsoft.
Dat impliceert dat Google dat programma van Microsoft gratis aanbiedt. Een betere tekst zou zijn, bijvoorbeeld:
De zoekgigant stelt zijn Apps for Education-clouddiensten gratis aan onderwijstinstellingen ter beschikking, net als Microsoft het Live@edu-programma.
(Er staat ook een spelfout in trouwens, onderwijsinstellingen.)

Verder stel ik voor dat dit soort dingen gewoon in het bestaande spelfoutentopic kunnen of dat er een eigen verzameltopic voor komt; losse topics aanmaken elke keer dat iets krom opgeschreven wordt is, gezien de frequentie, echt onzin imo.

[Voor 12% gewijzigd door CyBeR op 19-06-2011 15:46]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:44
Toevoeging aan het zelfde verhaal, de Hogeschool van Amsterdam (HvA) heeft deze week ook bekend gemaakt wat de nieuwe dienstverlener wordt. In het geval van de HvA wordt het de concurrent van Google Apps, Live@Edu http://www.havanaweb.nl/n...vider-studenten-1844.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 251521

CyBeR schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:39:
Verder stel ik voor dat dit soort dingen gewoon in het bestaande spelfoutentopic kunnen of dat er een eigen verzameltopic voor komt; losse topics aanmaken elke keer dat iets krom opgeschreven wordt is, gezien de frequentie, echt onzin imo.
Zoals dit? (linkje naar eigen reactie in het bestaande spelfoutentopic) :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja dat heb ik ook een paar keer gedaan en daar werd ik steeds voor uitgescholden :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Dan ben ik erg benieuwd wat de redactie hierover te zeggen heeft... (ik maak een bookmark aan...)

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 15:39
De tekst is al aangepast ;)

Abort Retry Fail?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Anoniem: 251521 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:25:
Dan ben ik erg benieuwd wat de redactie hierover te zeggen heeft... (ik maak een bookmark aan...)
Simpel: het verschil tussen 'net als' en 'evenals' is misschien klein, maar zoals CyBeR duidelijk stelt: het verschil is alleen te maken als je weet wie er achter dat Live@edu-programma zit. Dat weten we niet in het spel- en tikfoutjestopic, daar willen we gewoon snel met woordenboek en grammatica problemen oplossen. Om de snelheid van reageren in dat topic te waarborgen, is het voor ons dus zaak om inhoudelijke problemen - zoals dit probleem dus - in aparte topics te houden. Als we al die kleine inhoudelijke probleempjes daar toestaan, explodeert de hoeveelheid research voor dat topic (is nu immers nul) en dat gaat ten koste van de snelheid waarmee taalkundige verbeteringen kunnen worden uitgevoerd.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Ok, dank je wel. Ik had er niet bij stilgestaan dat er meer dan een taalkundig probleem achter deze zinsnede zat...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee