Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik Battlefield Bad Company 2 opstartte en in een game (server) ging dan bleef in het begin even m'n beeld hangen. ongeveer 3 tot 5 seconden.
Ik wist niet precies wat het was en stoorde me er niet zo aan, omdat het alleen even in het begin was. Alsof de game even op gang moest komen ofzo.
Nu ben ik weer begonnen aan Call of Duty 2 en daar heb ik precies hetzelfde.
Elke keer als ik in een server ga dan blijft het beeld even hangen en daarna werkt alles prima.

Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn?

Ik heb een goede videokaart (Radeon HD 6800 series) en ook de laatste drivers, dus denk niet dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 18:23
Ik weet dit niet helemaal zeker, maar volgens mij kan het probleem bij punkbuster zitten.
Ikzelf heb dit ook als ik een server join dat het spel 1 tot 5 seconden hapert maar daarna verloopt het spel vlekkeloos (Dit geld voor spelllen zoals: BC2, Cod4 en vroeger ook met Cod2.
Is het alleen bij multiplayer? Je zou eens moeten proberen om een non-punkbuster server te joinen.

Als je googled op punkbuster lag zul je waarschijnlijk meer mensen met dat probleem tegenkomen. Voor cod2/4 zijn er volgens mij enkele commands voor in de console om het te verhelpen, Bij bc2 denk ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik heb m'n pc opnieuw opgestart en heb een server geprobeerd die geen PB heeft.
En dit keer bleef 't spel niet hangen.

Maar wel raar, want ik speel het spel al sinds 2005 en heb dit probleem nooit eerder gehad met punkbuster..