Toon posts:

asus gtx560 driver update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Interceptor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11-2018
Sinds vrijdag de asus gtx 560 aangeschaft , tevens een schone install van win 7 ultimate gedaan.
Nu heb ik alleen wat vaags met het update van me gtx 560 driver.
Ik download hem , maar kan hem daarna niet installeren dan vraagt hij namelijk met welk programma ik hem wil openen :S
Ik krijg dit echt met geen mogelijkheid geinstalleerd , iemand een tip ?

Oja ik heb dit file binnen gehaalt

275_33-desktop-win7-winvista-32bit-international-whql_exe

[Voor 12% gewijzigd door Interceptor op 19-06-2011 13:38]

Zalman Fatality / p5k de luxe / q6600 / 8800gts 640 mb / 4gig kingston hyperX / dvd speler / dvd brander / 2x 320 gig seaagate HD / samsung 226BW tft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• larsiano
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08-2013

larsiano

-=XTRA=-

tussen appnaam en de .exe moet wel een punt staan... wel vanaf de NV site gehaald ?

2408WFP + 2x1908FP, i7 950 + EK Supreme, Asus Rampage III Black Edition, 3x2GB Corsair, GTX590, 2 x 120GB Vertex Turbo (RAID0 @ Higpoint3520), 850W Antec W.C.PSU, Termaltake Tenor, 2xZalman Reserator, Steelpad 4S + G5, AW-TaxtX, LG Blu/HD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Interceptor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11-2018
larsiano schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:42:
tussen appnaam en de .exe moet wel een punt staan... wel vanaf de NV site gehaald ?
Ja via auto update gedaan , maar bedankt voor de tip ik ga het ff proberen :)

Hey geweldig man ben hem nu aan het installeren _/-\o_
Had ik zelf eigelijk ook wel moeten zien 8)7
Nogmaals bedankt

[Voor 18% gewijzigd door Interceptor op 19-06-2011 13:52]

Zalman Fatality / p5k de luxe / q6600 / 8800gts 640 mb / 4gig kingston hyperX / dvd speler / dvd brander / 2x 320 gig seaagate HD / samsung 226BW tft

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee