Ik ben bezig met het downloaden van een paar image packs voor mijn achtergrond, en het merendeel van mijn trackers geven de volgende melding: 'er is geprobeerd toegang te krijgen tot een socket op een volgens de toegansmachtigingen niet toegestane manier'.
Ik gebruik op het moment geen proxy, en er zitten al uitzonderingen voor utorrent in de firewall.
Als ik de nu niet werkende trackers aan het werk kan krijgen, krijg ik misschien de seeders die ik beloofd werd volgens de site zelf, waar ze zeiden dat er meer trackers zijn dan de vijf die ik nu zie, en waarvan ik er maar met twee in verbinding ben.
Ik het de upload snelheid al op unlimited gezet, en de snelheid ging iets op hoog, maar de melding is er nog steeds.
Weet iemand wat ik moet doen om ze aan het werk te krijgen?
@frikY: Bedankt voor de info, en ik wou dat ik kon gebruik maken van DHT
(of van lokale peer-ondekkign en uitwisseling), want die zijn om de een of andere reden niet toegestaan bij deze torrent.
edit: vraagteken vergeten.
Ik gebruik op het moment geen proxy, en er zitten al uitzonderingen voor utorrent in de firewall.
Als ik de nu niet werkende trackers aan het werk kan krijgen, krijg ik misschien de seeders die ik beloofd werd volgens de site zelf, waar ze zeiden dat er meer trackers zijn dan de vijf die ik nu zie, en waarvan ik er maar met twee in verbinding ben.
Ik het de upload snelheid al op unlimited gezet, en de snelheid ging iets op hoog, maar de melding is er nog steeds.
Weet iemand wat ik moet doen om ze aan het werk te krijgen?
@frikY: Bedankt voor de info, en ik wou dat ik kon gebruik maken van DHT

edit: vraagteken vergeten.
[Voor 12% gewijzigd door 13remon op 19-06-2011 12:33]