Toon posts:

Fujitsu siemens amilo 3650

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 411472

Topicstarter
Ik heb dus een fujitsu siemens amilo 3650 laptop

Ik ben opzoek naar drivers ik kan ze nergens vinden zelfs op site zijn er wel maar doen het niet

Ik heb windows 7

alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hebben ze bij Siemens geen helpdesk? Als je je vraag op deze wijze stelt heb je wellicht kans dat ze je daar kunnen helpen. Wil je hier geholpen worden, geef dan eerst aan welke drivers je zoekt, wat je al geprobeerd hebt, wat er niet werkt en vooral waarom je device out of the box niet werkt onder Windows 7.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Mijn driver cd ben ik kwijt ik heb nog geen een driver geinstaleerd,op de site hebben ze alleen ondersteuning voor windows vista en ik heb 7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Welke drivers? Wat werkt er niet?

EDIT: eerste 3 hits op google leveren win7 drivers voor je systeem. Waarom vind ik dit wel in 2 seconden en jij niet |:(

[Voor 65% gewijzigd door XeNeRgY op 19-06-2011 11:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Download de vista drivers en installeer ze gewoon. Ze horen te werken op Windows 7.
Wat zijn de specs van de computer ? Je kan meestal de drivers gewoon apart downloaden van de website van de maker van de onderdelen (vooral geluidskaart en grafische kaart zijn apart updatebaar...)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb op google natuurlijk ook gezocht ze willen niet instaleren

en vista drivers van de site instaleren ook niet

specs zijn

model windows 7 sp1

processor intel core 2 duo cpu T9550 2,66

geheugen 4,00

32 bit besturingssysteem

alvast bedant reinded

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Je hebt je hier geregistreerd om dit probleem te kunnen posten. Allereerst welkom :) Als je het forumregelement had gelezen had je geweten dat Tweakers geen helpdesk is. We willen je uiteraard helpen met je probleem, maar dan moet je zelf ook inzet tonen. Dat doe je tot op heden niet en dan kunnen we je niet helpen. Je geeft aan dat je drivers niet 'willen' installeren; wat bedoel je daarmee? welke foutmelding krijg je? Zonder jouw inzet (uitleg probleem) kunnen wij niet raden wat er precies niet werkt en je dus ook niet helpen. Post bijvoorbeeld eens een screenshot van de foutmelding die je krijgt. Ik kan me niet voorstellen dat de Win7 drivers totaal niet werken dus we kunnen je vast helpen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben vrij leek op dit gebied

zelfs als ik de nvidia driver wilt instalen van de nvidia site of van de siemens site zegt hij
het nvidia instalatieprogramma kan geen stuurprogramma's vinden die compatible zijn met u huidige hardware het instalatieprogramma gaat nu afsluiten.

Dat krijg ik dus elke keer ik ben al een week bezig om de juiste drivers tevinden

Wie heeft er misschien dezelfde laptop en kan mij helpen

alvast bedankt rein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Dus deze driver werkt niet bij jou?

Topicstarter
nee dan krijg ik boven genoemde fout melding
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee