Toon posts:

Displayport > VGA dissassemble

Pagina: 1
Acties:

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb hier een brakke convertor liggen die ik dus even van de binnenkant wil bekijken. Is er nog een propere manier om die kabels uit elkaar te halen of is het bruut geweld?

Gaat om deze btw:

• colinvanruth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-01-2020
offtopic: DEALEXTREME :D, heeft hij ooit gewerkt!? zoja werkt hij goed?
ontopic: aangezien het DX kwaliteit is kan je hem denk ik wel makkelijk uit elkaar halen beetje wrikken enzo

edit: niet dat DX slecht is heb zelf ook DX spullen :D

[Voor 13% gewijzigd door colinvanruth op 19-06-2011 00:17]

Macbook Pro Early 2011 15'' 2,2-GHz quad-core Intel Core i7 4GB, 1333 MHz 250GB SSD, AMD Radeon HD 6750M met 1 GB GDDR5 (A1286) / iPad Mini Retina / iPhone 6 / Apple TV (A1469 Early 2013) / iPod Classic 160GB 7GEN / G-Technology G-Drive 1TB & 3TB HDD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:32

breinonline

Are you afraid to be known?

Je zou kunnen kijken of je met een figuurzaagje de zijkant aan een kant kan openzagen, dan kan je waarschijnlijk de behuizing er in één stuk afhalen en later weer opkrijgen. Wel eerst even wat schilderstape op de zijkant doen om te voorkomen dat je zaagje vastloopt.

[Voor 4% gewijzigd door breinonline op 19-06-2011 08:27]

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-06 20:50

4POX

Everybody is wired

Dit soort producten maak ik open met een plamuurmes. Door gebruik te maken van een fornuis maak ik het plamuurmes roodgloeiend. Daarna snij je het open alsof het boter is.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 08:38

Mavamaarten

Omdat het kan!

Is er nergens een plekje waar je met een schroevendraaier tussen kan geraken en hem openklikken ?
Het lijkt me sterk dat die chinezen een klein circuit in een case kunnen bouwen waar zo'n ding wel in kan maar nooit meer uit... Dealextreme... vallen die dingen niet spontaan uit elkaar normaal gezien ? :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Haha, thanks voor de reacties. Ik zal wel even aan de slag gaan.

Hij werkte, toen hij het nog deed perfect. Maar nu pakt hij hem niet meer, ik vrees dat er ergens in het 'kastje' een paar draadjes zijn losgeraakt oid.

Open gekregen, alleen nu ben ik nog niet veel wijzer. Alle draadjes zijn op het ook gewoon verbonden maar toch pakt hij het beeld niet. Het is wel vreemd want mijn Mac geeft gewoon aan dat er een DisplayPort is gevonden, het scherm wordt even blauw, maar mijn andere scherm springt niet aan.

Nouja, was het proberen waard. Ga nu maar gewoon een originele kopen...

[Voor 45% gewijzigd door The Great HooD op 19-06-2011 12:48]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee