Toon posts:

PIONEER HTP-200

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 290934

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een Pioneer HTP-200 gekocht ( versterker VSX-520-S/-K ).
Het systeem werkt heel goed maar is er een mogelijkheid om mijn geluid te wisselen,dus van het afspelen via surround naar afspelen via luidsprekers van de tv ? Het is aangesloten via de HDMI. Kan ik er extra luidsprekers bij op aansluiten op een of andere manier ?
mijn TV is van Samsung.

• HcV83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-03 19:44
De hdmi kabel niet aansluiten op de "hdmi out" van de pioneer maar op één van de andere drie aansluitingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:58

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Anoniem: 290934 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 20:40:
Ik heb net een Pioneer HTP-200 gekocht ( versterker VSX-520-S/-K ).
Het systeem werkt heel goed maar is er een mogelijkheid om mijn geluid te wisselen,dus van het afspelen via surround naar afspelen via luidsprekers van de tv ? Het is aangesloten via de HDMI. Kan ik er extra luidsprekers bij op aansluiten op een of andere manier ?
mijn TV is van Samsung.
Als de receiver HDMI Passthrough in stand-by heeft zou je kunnen proberen de receiver in stand-by te zetten als je het goede kanaal hebt gekozen. Dan stuurt de receiver beeld en geluid naar de aangesloten TV.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Dank je wel voor de reacties. Ik heb het gevonden hoe ik kan switchen van geluid via surround boxen naar geluid via mijn TV. Is er een mogelijkheid om buiten mijn surround boxen 4 extra boxen aan te sluiten voor radio te luisteren ?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:58

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Niet direct. De VSX-520 is een 5.1 receiver en kan actief maar vijf speakers aansturen. Als je nog meer speakers aan wilt sluiten zul je met de pre-outs moeten gaan werken, maar die zijn voor de surround back/height kanalen en ik denk niet dat je dat wilt.

Als je extra speakers aan wilt sluiten zal je naar een receiver moeten kijken met meerdere zone's, iets wat de VSX-520 niet heeft.

Kan je niet gewoon in plaats van de surround speaker de vier andere aansluiten?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Topicstarter
Ik ga die speakers bij aan de uitgang aansluit van Front met een schakelaar tussen.
Als radio speelt , speelt dat alleen op de front boxen en als ik de schakelaar dan aanzet
spelen mijn extra boxen mee. Ik denk dat dit best oplossing zal zijn.
Het is enkel de bedoeling dat de extra boxen spelen bij radio en niet als we naar een film kijken.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee