Toon posts:

Beeldscherm werkt niet met nieuwe systeem

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 411430

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn monitor, een medion 17 inch tft scherm. Ik heb onlangs nieuwe onderdelen voor mijn pc gekocht, namelijk een M4a89td Pro series moederbord van Asus, een AMD phenom 2 i6 processor en Kingston ddr3 geheugen. De monitor is goed aangesloten. Ik run het systeem nog met mn oude xfx nvidia 8600 gt videokaart. Nadat ik alles aan heb gesloten start ik het systeem. Het systeem start maar ik krijg geen signaal op mn monitor. Kan dit een videokaart probleem zijn??

Alle hulp wordt op prijs gesteld!!!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heeft die kaart een pci-E power connector, zo ja ben je die niet vergeten aan te sluiten?

Topicstarter
Dank voor de snelle reactie.

Gewoon de kabel naar de voeding bedoel je? die is aangesloten ja..

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 14:06
Heb je in je beeldscherm juist ingesteld welke input hij moet gebruiken?

Topicstarter
Ik heb geen beeld via pc en op het beeldscherm zelf kan ik ook niks instellen. Kan de videokaart te oud voor het moederbord zijn?

• Gianni Rombios
  • Niet online
Die kaart zou het gewoon moeten doen, hij is compatible met dat mobo.

Heb je hem via dvi aangesloten? En heb je de andere dvi aansluiting al geprobeerd?

In welk slot heb je hem zitten, het bovenste (want je hebt toch twee videokaart sloten dacht ik)?

[Voor 21% gewijzigd door Gianni Rombios op 18-06-2011 22:36]

Topicstarter
Ja ik heb beide aansluitingen geprobeerd... allebei zelfde verhaal :(

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:59
En hoe weet je zeker dat het systeem correct "start" ?

• Gianni Rombios
  • Niet online
Is je voeding wel voldoende voor de nieuwe configuratie? Wat voor voeding heb je?

Topicstarter
Een Recom Pro Engine 600 watt, moet genoeg zijn dacht ik, in ieder geval om beeld te geven. De pc draait ook gewoon heb alleen geen beeld

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ja dat mag geen probleem zijn. Misschien het geheugen, start eens met 1 RAM stick, bij geen succes met alleen de andere RAM stick.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ok, ik ben eruit. Voor degenen die misschien hetzelfde probleem hebben: het lag dus aan een extra 12 volts 8 pin aansluiting op mn moederbord. Twee ingangen met 4 pinnetjes naast elkaar, eentje met een zwart klepje erop, klepje eraf gehaald, stekkertjes vanuit de voeding erop aangesloten, loopt als een trein.

Iedereen nogmaals bedankt voor de hulp!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee