Anoniem: 411420

Topicstarter
Vandaag de miskoop van het jaar gedaan ben ik bang. De 10"tablet van bart smit. Of is het android dat tegenvalt? Apps zoals skype en pokemon zijn niet te downloaden omdat aan mn account geen android telnr hangt.... Dat zeggen ze niet van tevoren. Het scrollen werkt heel traag vergeleken bij mn iphone of een ipad. Het touchscreen voelt ook niet strak waardoor je soms geen grip hebt bij t scrollen.

Youtube app werkt ook niet.

Iemand nog tips voor het downloaden van alle gratis apps?

Hij was 150 euro, echt zonde. Hoop op tips.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Nou als een gemiddelde tablet die uitkomt met Android het bedrag rond de 300-500 euro is.
En deze is 150 euro.
Kan je misschien zelf ook wel bedenken waar het aan ligt?

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 17:32

xp7amrkr

De enige echte!

Ik denk dat dit te danken is aan een waarschijnlijk 1.6 Android versie en erg trage hardware. Ik werk wel eens met een Ipad en een Galaxy Tab en vind het beide heerlijke tablets die gewoon vlot werken.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 21:57
Tsja, voor 150 euro kun je ook niet dezelfde kwaliteit van een iPhone of een iPad verwachten. Waarschijnlijk is het een resistief touchscreen, maar dat weet ik niet zeker. Er is ook een topic over deze tablets, even zoeken. Bij de Android market kun je zoeken op gratis apps.

Waarom beantwoord ik deze vragen eigenlijk allemaal? Is erg gemakkelijk zelf te vinden.

Tablet van Intertoys. Wat is het? Die dus :)

offtopic:
@hieronder
Goede timing :P

[Voor 14% gewijzigd door Knul op 18-06-2011 18:44]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tablet van Intertoys. Wat is het?

Android 2.2 is geen tablet-OS.

[Voor 78% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 18-06-2011 18:43]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:31

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Je kunt beter een dropad A8 kopen, dat tablet is 10x beter dan het bart smit /intertoys apparaat. Goede hardware en goede custom software.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• RobbieDee
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

Anoniem: 411420 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:36:
De 10"tablet van bart smit. Of is het android dat tegenvalt? Apps zoals skype en pokemon zijn niet te downloaden omdat aan mn account geen android telnr hangt....
Dat is een algemeen bekend probleem. Je moet naar de Calander van je Google Account gaan. Ik heb dat vanaf een vaste PC gedaan, niet met de 7 Inch tablet van de Kijkshop die mijn Buuf graag wilde. Onder instellingen van de Calander (hoe bedenken ze het) kun je gegevens over je mobiel opgeven. Te weten: je mobiele nummer. Als je dat intypt en doorklikt krijg je een SMS met een code die je aan Google doorgeeft.

Als je vervolgens op je tablet naar de Apps Market gaat en je inlogt met dat Google account kennen ze je opeens wel. Ze zien al dat je met een Android machine aankomt maar ze weten ook je 06 nummer. Bingo!

• RobbieDee

RobbieDee

Buuf waar ben je

RobbieDee schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 21:43:
[...]

Dat is een algemeen bekend probleem. Je moet naar de Calander van je Google Account gaan. Ik heb dat vanaf een vaste PC gedaan, niet met de 7 Inch tablet van de Kijkshop die mijn Buuf graag wilde. Onder instellingen van de Calander (hoe bedenken ze het) kun je gegevens over je mobiel opgeven. Te weten: je mobiele nummer. Als je dat intypt en doorklikt krijg je een SMS met een code die je aan Google doorgeeft.

Als je vervolgens op je tablet naar de Apps Market gaat en je inlogt met dat Google account kennen ze je opeens wel. Ze zien al dat je met een Android machine aankomt maar ze weten ook je 06 nummer. Bingo!
Sja vandaag hadden ze toch door dat ik een Nokia heb. Kom ik de sjop niet meer in om Dolphin te halen. Bale. Googel wil nu geloof ik dat ik weer een Nokia of ander toestel registreer. Zal wel geen Android zijn :D . Nr van Buuf maar eens proberen.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-02-2022
RobbieDee schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:54:
Sja vandaag hadden ze toch door dat ik een Nokia heb. Kom ik de sjop niet meer in om Dolphin te halen. Bale. Googel wil nu geloof ik dat ik weer een Nokia of ander toestel registreer. Zal wel geen Android zijn :D . Nr van Buuf maar eens proberen.
Vreemd verhaal. Om te beginnen heeft dat telefoonnummer in de Calendar niks te maken met je account; dat wordt alleen gebruikt om een SMS te sturen voor herinneringen.
Daarnaast kan je meerdere apparaten aan 1 gmail account koppelen; de selectie in de market wordt gedaan op het moment dat je de eerste keer inlogt met dat apparaat en opgeslagen op je apparaat. Zo heb ik momenteel 3 android apparaten op 1 gmail account met ieder een net andere market.

Als ik jou was zou ik gewoon de market-fix doen; die werkt zeker.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• RobbieDee

RobbieDee

Buuf waar ben je

Chemist schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:26:
[...]
Als ik jou was zou ik gewoon de market-fix doen; die werkt zeker.
Is niet zo'n vreemd verhaal. Veel mensen hebben er last van. Maar je bedoelt deze Market fix?
1. open de market (''Market'' in je app drawer, als je hem niet al op je startscherm hebt staan), en als die geopend is, sluit hem dan weer (klik op het huisje links boven in het scherm).
2. open het menu ( de app drawer, waar all je apps staan.)
3. start ''Task Manager''
4. klik bovenaan op ''ALL''
5. zoek naar ''Market'' en klik erop.
6. klik op de ''Cache wissen'' knop.
7. klik op de ''nu stoppen'' knop.
8. klik op de terug-knop (helemaal rechts boven in het scherm dat pijltje, of gewoon de knop naast het scherm).
9. zoek ''Google Services Framework'' en klik daarop.
10. klik op de ''Gegevens wissen'' knop.
11. klik op de ''Nu stoppen'' knop.
12. ga terug naar het startscherm ( huisje rechtsboven in je scherm het huisje)
13. open de Market app opnieuw, als je een error krijgt, is alles goed gegaan.
14. zet je tablet uit.
15. start je tablet weer op, en nu heb je alle apps in de market.

• RobbieDee

RobbieDee

Buuf waar ben je

werkt ;)

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-05 18:57
Alternatieve firmware voor de tomtec 10" van bart smit is hier te vinden.
Hulp nodig? Kijk dan even op deze pagina.
Deze ondersteunde al de intertoys 7" tablet (niet de pro, zover ik).
Uiteraard te gebruiken op eigen risico.
Heb deze een tijdje geleden gebruikt voor de 7" van intertoys (heb deze tablet niet meer).
Kwestie van goed lezen en de opdrachten juist uitvoeren, dan kan er niks mis gaan ;)

[Voor 42% gewijzigd door ronaldinho op 15-07-2011 22:00]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee