Omdat ik sinds kort een MD recorder heb zoek ik een goede kaart met digi in en uit. Uit is makkelijk bij de X-fire, dat is optisch TOS-link, maar de ingang zit op de kaart. Wie weet welke kabel je daar aan moet hangen en of die makkelijk te krijgen is?
Bedankt voor je reactie, maar ik zie bij de specs. op hun site bij external connectors toch alleen maar een digital-out staan. digital-in zit onboard zo te zien.........
En hoe je daar gebruik van maakt....
En hoe je daar gebruik van maakt....
Met wat creativiteit en een coaxiale digitale uitgang op je MD-speler moet het wel te doen zijn.
Als het een S/P-dif achteg-iets is in ieder geval. Dan kan je zelf een Cinch plug achter in je PC bouwen en die aan die digi-in op de geluidskaart koppelen. Dat is net zo'n connector als waar je je cd-romspeler op aansluit (als iemand dat nog doet trouwens).
Als je alleen optisch uit hebt wordt het een stukkie lastiger. Moet je omzetters gaan kopen/maken => doe dan gewoon een DMX kopen.
Als het een S/P-dif achteg-iets is in ieder geval. Dan kan je zelf een Cinch plug achter in je PC bouwen en die aan die digi-in op de geluidskaart koppelen. Dat is net zo'n connector als waar je je cd-romspeler op aansluit (als iemand dat nog doet trouwens).
Als je alleen optisch uit hebt wordt het een stukkie lastiger. Moet je omzetters gaan kopen/maken => doe dan gewoon een DMX kopen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bedankt voor je reactie. Die omschrijving van die pluggies, daar kan ik wel wat mee. Maar ie DMX is toch al bijna 2 jaar oud? Die is toch niet echt meer up to date?
Als het je om de digi in/uit gaat (voor je MD) is het toch goed?Op maandag 19 maart 2001 00:03 schreef Neefski het volgende:
...
Maar ie DMX is toch al bijna 2 jaar oud? Die is toch niet echt meer up to date?
Ik heb deze kaart zelf ook en hij bevalt me heel goed. A3D, EAX 1 en 2 en (vind ik) een goed geluid....
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Pagina: 1