• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04 16:59
ik zat net even te kijken op speccy en cpu-z wat voor ram ik had, ik heb normaal 4gb ram (2x2) nu ben ik ineens 2 gb kwijt!! ik heb 4 slots, ze zitten in 1 en 3. slot 1 werkt het ram nog, maar op 3 niet. ik heb helemaal niks aangeraakt. (alleen wat kabels bewogen) en nu zie ik die ram niet meer op mijn computer, wat moet ik doen!!

ik heb hem er al proberen uit te halen, en er weer terug in te doen.

[Voor 9% gewijzigd door megadoom op 18-06-2011 17:29]

• ev1ltje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04-2018

ev1ltje

euh.. proper?

Heb je beide sloten al eens omgewisseld? Misschien is er 1 vd 2 bankjes kapot ;)

Specsels ♦♦♦ 5D Mark II + wat mooi glaswerk en lichtjes

• megadoom
kan ik misschien wel ff proberen, moet wel hele tijd computer restten :/ XD. ik zal ze wel omwisselen, ben zo weer terug.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:53
megadoom schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:33:
kan ik misschien wel ff proberen, moet wel hele tijd computer restten :/ XD. ik zal ze wel omwisselen, ben zo weer terug.
OMG... je moet je computer NIET resetten daarvoor maar helemaal uitzetten en de stroom eraf halen. Als je dit doet terwijl de pc aan staat dan is de kans extreem groot dat je daarmee meer kapot maakt dan goed maakt.

die kabels bewogen heb je dat gedaan terwijl de pc aan stond? Dat zou namelijk wel de oorzaak kunnen zijn, als je het geheugen aanraakt (of er in de buurt komt zodat de pc zich ontlaad via jou lichaam) terwijl de pc aan staat dan kan die al kapot gaan.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• megadoom
nee wat ik bedoel is dat ik de computer uit zet, en later weer computer aan. maar ev1ltje hij doet t weer :D bedankt

• Anoniem: 393864
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
haal dan ook direct de stroom eraf. dan weet je zeker dat je safe werkt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee