Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 20:47
ik zat net even te kijken op speccy en cpu-z wat voor ram ik had, ik heb normaal 4gb ram (2x2) nu ben ik ineens 2 gb kwijt!! ik heb 4 slots, ze zitten in 1 en 3. slot 1 werkt het ram nog, maar op 3 niet. ik heb helemaal niks aangeraakt. (alleen wat kabels bewogen) en nu zie ik die ram niet meer op mijn computer, wat moet ik doen!!

ik heb hem er al proberen uit te halen, en er weer terug in te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door megadoom op 18-06-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Heb je beide sloten al eens omgewisseld? Misschien is er 1 vd 2 bankjes kapot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
kan ik misschien wel ff proberen, moet wel hele tijd computer restten :/ XD. ik zal ze wel omwisselen, ben zo weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:13
megadoom schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:33:
kan ik misschien wel ff proberen, moet wel hele tijd computer restten :/ XD. ik zal ze wel omwisselen, ben zo weer terug.
OMG... je moet je computer NIET resetten daarvoor maar helemaal uitzetten en de stroom eraf halen. Als je dit doet terwijl de pc aan staat dan is de kans extreem groot dat je daarmee meer kapot maakt dan goed maakt.

die kabels bewogen heb je dat gedaan terwijl de pc aan stond? Dat zou namelijk wel de oorzaak kunnen zijn, als je het geheugen aanraakt (of er in de buurt komt zodat de pc zich ontlaad via jou lichaam) terwijl de pc aan staat dan kan die al kapot gaan.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
nee wat ik bedoel is dat ik de computer uit zet, en later weer computer aan. maar ev1ltje hij doet t weer :D bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393864

haal dan ook direct de stroom eraf. dan weet je zeker dat je safe werkt.
Pagina: 1