Toon posts:

Cardreader aansluiten op de JCOM1 aansluiting?

Pagina: 1
Acties:

• Meelworm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-05 00:38
Ik ben een PC in elkaar aan het zetten. Nu loop ik tegen het volgende aan. Ik heb en front usb in mijn kast en een Cardreader. Volgens mij moet ik die allebij op het zelfde usb aansluitingkje plaatsen. Maar hier zit er maar 1 van op het mobo. Kan ik deze miss ook op de JCOM1 aansluiting plaaten?

8)7

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 21:44
COM-poort is wat anders als een USB-poort. Dus dat lijkt me niet ;) Maarik zou zeggen: Check je manual of er nog meer USB poorten op het moederbord zitten of niet.

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 12:58
op de com poort = nogo
ik ken eigenlijk maar weinig mobo's met maar een interne usb aansluiting.
vaak heeft zo 'n header 2 usb poorten.
dus eventueel kan je met wat knutselwerk samen op een header zetten

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

• Meelworm
erikdeperik schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:24:
op de com poort = nogo
ik ken eigenlijk maar weinig mobo's met maar een interne usb aansluiting.
vaak heeft zo 'n header 2 usb poorten.
dus eventueel kan je met wat knutselwerk samen op een header zetten
Denk dat ik ze dan ga proberen te bundelen want er zit maar 1 usb aansluiting. Vindt het wel wat weinig voor een 1155 bord van MSI

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je nou eens met ons zou delen exact welk bord het hier betreft kunnen we met je meepraten/-denken :o

Het is echt niet voor de lol dat we verwachten dat je volledige specs in topicstart geeft...

Soittakaa Paranoid!

• Meelworm
Het betreft een MSI P67A-GD55(B3).
Maar ik heb de kabeltjes al doorgelust. Nu maar hopen dat de twee afwijkende kleurtjes matchen. Hield nl een grijze lila bruine en oranje over die niet op kleur matchten. Maar anders gewoon weer anders koppelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zie op dat bord wel degelijk twee USB headers, JUSB1 en JUSB2, waarbij JUSB2 een bredere USB3 header is. Hoogstwaarschijnlijk heeft MSI een USB3-USB1/2 header adapter meegeleverd, en zo niet kun je daar altijd de pinnen op doorlussen.

Overigens, waarom voor de P67A-GD55 gegaan als je meer USB headers dacht nodig te hebben? De eenvoudigere (en dus allicht goedkopere) P67A-G45 heeft namelijk wel 2x USB1/2 en 1x USB3. Het enige wat je mist zijn die zinloze knoppen - inderdaad op de plek waar normaal USB headers zitten 8)7

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee