Toon posts:

Welke producent levert 3 monitoren?

Pagina: 1
Acties:

• Anoniem: 225627
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Ik zat te kijken op de site van Zenview. Ik zoek namelijk een fatsoenlijke opstelling voor 3 monitoren, die naadloos op elkaar aansluiten. Geen Wall-mount overigens.

Deze combinatie sprak mij wel aan:

24 inch hoofdscherm (1920x1200) met 2 17 inch schermen (1024 x 1280). Wanneer ik hem bestel.. zou ik uiteindelijk 1300 euro aan kwijt zijn. Dat prijs valt mij flink tegen. Voor een aparte 24 inch monitor, met verticale 21inch monitoren aan elk zijde, zou ik in totaal nog 'slechts' 550 euro kwijt zijn. Het ziet dan echter amaterisch uit, verschillende monitoren bij elkaar geraapt die op poten zitten.

Dusja, verder googlen heeft geen resultaat geboden. ;(

Of zijn er meer fabrikanten die meerdere monitoren-opstelling aanbieden? D.w.z. dat de monitoren geen afwijkende formaten kennen of kleuren :?

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 225627 op 18-06-2011 15:30]

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:55
Ik vrees dat niet veel fabrikanten dat aanbieden. Wat je wel kan vinden, zijn fatsoendelijke staanders voor 3 schermen. XFX heeft er oa recent zo een uitgebracht.

Los daarvan heb ik wat mijn twijfels bij die opstelling die je laat zien. Idealiter hebben je 3 schermen zelfde dotpitch en verticale resolutie - in dit geval, zoals op de foto te zien, is dat niet zo. De meeste mensen die een zo afgebeelde opstelling hebben, gebruiken daarvoor een 30" scherm (2560*1600) en 2* 1600 20" 'ers aan de zijkant. Of je kan gewoon voor 3x zelfde scherm gaan - meer oppervlak in totaal.

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
TEAMIKKE in "[TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 17"
Wiethoofd in "Firefox, wat vinden we ervan?"

En..

Van gallery: l3p. Bestaande uit U2711 + 2x 17" 1440*900 schermen (alleen 2ehands nog verkrijgbaar)

• Niet online
Hoe krijg ik dat dan gefikst?

Namelijk een hoofdscherm in landscape-modus, en 2 schermen ernaast in potrait-modus, zonder dat er poot onder potraitschermen zit?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:59

Ergotron Tripple X Standaard, kan je dus 3 monitoren op hangen naar keus :)

in action ( google foto )

Google Foto

Google Foto maar om je een idee te geven wat kan.
Zelf ook in me bezit gehad, maar al vergeven aan me broer ik had er toendertijd een 3x een 22" aan hangen.

Te koop nu bij dell voor ong 349,00 excl de schermen natuurlijk.

[Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 18-06-2011 16:00]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je hebt wel beugels die je aan je muur of bureau schroeft die drie schermen kunnen dragen.

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 10:38
Samsung heeft ook een kit van 3 monitoren + beugel

pricewatch: Samsung Syncmaster MD230X3

[Voor 10% gewijzigd door drunkfux op 18-06-2011 16:25]

Systeem Specs

• Niet online
Thnx voor je tip. Interessant.. wel is de MD230X3 mij te breed. Dan krijg je algauw een pingpong effect. En 3 x potrait schermen is niet ideaal.. dan kun je geen films bekijken op het middenscherm.

Ik zoek toch meer in een potrait - landscape - potrait setup. :)

• Mektheb
Anoniem: 225627 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:49:
Thnx voor je tip. Interessant.. wel is de MD230X3 mij te breed. Dan krijg je algauw een pingpong effect. En 3 x potrait schermen is niet ideaal.. dan kun je geen films bekijken op het middenscherm.

Met de Ergotron Tripple X Display kan je schermen ook kantelen dus kan je een 24" ophangen en 2 kleinere ernaast.

Het is alleen maar de vraag wat je er voor uit wil geven.

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Anoniem: 225627 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:49:

Dan moet je of U2711 + 2x 1440*900 schermen of een 30" scherm met 2x U2007 nemen. Alle andere opties sluiten of niet goed aan, of hebben 2 schermen naast elkaar met een afwijkende pixel pitch ( :X )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01 18:52
De triple monitor stands zijn best prijzig en dat is ook wel te begrijpen. Hier en dan de post onderin van Abram heeft het anders opgelost. Hij heeft 3, volgens mij deze van deze, losse desk mount brackets gekocht. Het kost wat meer moeite met opzetten, maar bespaart dan ook een vrij aardig bedrag.

• Niet online
Nog steeds op zoek...

Het is een stuk staal.. waarom zijn die beugels dan zó duur? :o

• Mektheb
Anoniem: 225627 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:23:
Nog steeds op zoek...

Mja de Ergotron Stand vond ik reuze meevallen, aangezien de 3 schermen die eraan hingen 3x zoveel bijelkaar was.
Kon die beugel ook nog wel :P

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-06 13:55
Anoniem: 225627 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:23:
Nog steeds op zoek...

Die dingen zullen wel niet in massa worden geproduceerd... het maakt ontzettend veel uit in de kosten of er 100.000 of 1.000.000 van die dingen geproduceerd worden. Dit zijn gewoon net van die apparaten waar maar heel weinig mensen interesse in hebben, eigenlijk alleen de enthusiast. Wat uiteraard ook verklaard wordt door het redelijk schaars zijn van goede oplossingen hiervoor.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee